  • 21. Data: 2010-03-14 12:26:56
    Temat: Re: Dacia Duster znane są już ceny
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-14 10:26, Grejon pisze:

    > WOW. Czyli jednak kupiłbyś Renault? :)

    Że co? Kto tu takie cwaNiaK, że chce rene? Cavallino? <lol> :D

  • 22. Data: 2010-03-14 15:17:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 01:54:33 +0100, Cavallino wrote:

    >4x4 to już raczej moja analiza jej gustów - skoro podobają jej się SUV-y, a
    >ja miałbym za to płacić, to warto byłoby z tego coś mieć jakby co.

    Z tego zasadniczo masz tylko wieksze zuzycie paliwa.
    Chyba ze w gorach mieszkasz i czesto jezdzisz w trudnych zimowych
    warunkach.

    J.

  • 23. Data: 2010-03-14 15:36:00
    Temat: Re: Dacia Duster znane sš już ceny
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Z tego zasadniczo masz tylko wieksze zuzycie paliwa.

    Ale do wyjeżdżania z zaspy może się przydać.
    SUV 4x2 to dla mnie bezsens, jeśli już to 4x4.

  • 24. Data: 2010-03-14 17:02:04
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W Dacii za 1000 zł można dokupić gwarancję na 5 lat, więc by stykło. ;-)

    Wszystko pięknie, ale ta gwarancja w polskim wykonaniu to czasami....

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2010-03-14 18:59:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    > Wszystko pięknie, ale ta gwarancja w polskim wykonaniu to czasami....

    Eee tam, jestem asertywny i odporny na takie rzeczy, łatwo mnie spławić nie
    jest.
    Wielu próbowało i chyba jeszcze nikomu się nie udało w pełni.

  • 26. Data: 2010-03-14 19:13:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Mar 2010 18:59:01 +0100, Cavallino wrote:
> [...]

    w ogole 1000zl, czy co roku ?

    >Eee tam, jestem asertywny i odporny na takie rzeczy, łatwo mnie spławić nie
    >jest.
    >Wielu próbowało i chyba jeszcze nikomu się nie udało w pełni.

    A Renault Polska ? :-)

    Ja tam mysle ze wiele rzeczy jest wylaczone z tej gwarancji, w koncu
    zuzycie jest normalne ..

    J.

  • 27. Data: 2010-03-14 22:43:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > w ogole 1000zl, czy co roku ?

    W ogóle.

    > A Renault Polska ? :-)

    To co mieli zrobić na gwarancji to zrobili, choć wykręcali się przez pół
    roku prawie.

    > Ja tam mysle ze wiele rzeczy jest wylaczone z tej gwarancji, w koncu
    > zuzycie jest normalne ..

    Ale żadna z rzeczy z którymi miałem problem w Renault nie wynikała z
    normalnego zużycia.
    Za klocki czy końcówki drążków nie mam do nich żalu.

  • 28. Data: 2010-03-14 22:45:55
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > To co mieli zrobić na gwarancji to zrobili, choć wykręcali się przez pół
    > roku prawie.

    Napisz coś więcej :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 29. Data: 2010-03-14 23:00:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Napisz coś więcej :)

    Co tu pisać, spierdzielił się wariator (czy jakiś jego odpowiednik, jak go
    tam zwał w Megane).
    Wciskali mi jakieś kity, ale że wcześniej w Punto przetrenowałem coroczną
    wymianę tej części (corocznie bezproblemową - nie to co w Renault), to
    wiedziałem lepiej co autu dolega i nie dałem się spławić.
    W końcu się przyznali że winne jest jakieś "koło rozrządu", ale że w tzw.
    międzyczasie gwarancja się skończyła, to próbowali naciąć mnie na płatną
    naprawę.
    Najpierw na 100% jej ceny, potem na 10%, a w końcu jako "gest handlowy" jak
    to nazwali naprawili za friko.
    Było o co się kłócić, bo naprawę wyceniali na 5000 zł, zresztą jak się
    zdążyłem zorientować większość naprawa w ASO Renault tyle kosztuje. ;-)

  • 30. Data: 2010-03-15 08:45:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Ale tu konfrontujemy zapowiedź (prawdziwą, jak się okazało) ceny
    > _od_, z wyobrażeniem, że to będzie Funkiel Nówka Nieśmigana Pełen Wypas
    > _za_.

    ale to by trzebabyc naiwnym jak pijane niemowle we mgle, aby myslec, ze od,
    to "na wypasie" bedzie i to jeszcze "w dizlu" ;)