  • 1. Data: 2010-03-12 11:15:44
    Temat: Nocleg na trasie Warszawa-Livigno
    Od: mkochano <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    Cześć

    Planuję jechać do Livigno przez Niemcy (trasa wyznaczona przez
    viamichelin.com). Czy możecie doradzić miejsce na nocleg, gdzieś w
    okolicy 600km od Warszawy? Interesuje mnie raczej kategoria
    "budżetowa".

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-03-12 17:25:07
    Temat: Re: Nocleg na trasie Warszawa-Livigno
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Mar 12, 10:15 am, mkochano <m...@v...iem.pw.edu.pl> wrote:
> [...]
    > viamichelin.com). Czy możecie doradzić miejsce na nocleg, gdzieś w
    > okolicy 600km od Warszawy? Interesuje mnie raczej kategoria

    hotele typu formula 1, formule1.com. kategoria mocno budzetowa - lozko
    i lazienka.
    wydrukuj sobie liste hoteli na przy trasie i zjezdzaj wtedy kiedy
    poczujesz ze chcesz/musisz, przy autostradach sa rozrzucone w miare
    gesto w calej europie zachodniej. IMO to lepszy system niz jechanie z
    postojem zafiksowanym w konkretnym miejscu bo czesto okazuje sie ze
    jeszcze masz energie i checi na kolejna godzine czy dwie jazdy lub w
    druga strone.
    stawaj tam gdzie hotel jest blisko autostrady - absolutnie nie w
    miastach bo bedziesz tracil duzo czasu na dojazd i szukanie.

    dla bezpieczenstwa do listy wydrukuj nry telefonow i dzwon robic
    rezerwacje z trasy, ale nie powinienes miec problemow z miejscami
    nawet jesli bedziesz jechal prosto z drogi.
    w godzinach wieczorno nocnych zaplacisz karta kredytowa w automacie.
    warto miec wiecej kart przy sobie, miewalem juz problemy z niektorymi
    kartami w roznych krajach europejskich (polskimi na zachodzie,
    zachodnimi w polsce i zachodnimi w innych krajach zachodnich).

    mac

  • 3. Data: 2010-03-15 10:09:11
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "mkochano" <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > viamichelin.com). Czy możecie doradzić miejsce na nocleg, gdzieś w
    > okolicy 600km od Warszawy? Interesuje mnie raczej kategoria

    Nie wiem jak zamierzasz jechać. Przez Brenner?
    Jazda przez Niemcy jest bez sensu.
    Tydzień temu byłem w Predazzo. Trasa najkrótsza - przez Cieszyn, Czechy,
    Znojmo, Austrię.
    Pomijając kilka km w Czechach i skrót omijający Wiedeń, cały czas droga
    conajmniej dwupasmowa.

    Drogę Warszawa - Predazzo (pi razy oko podobna do Livigno) przejechałem w 13
    godzin zatrzymując się parę razy na siusiu, kawę i zatankowanie auta.
    Bez zbędnego ciśnięcia gazu.
    Jesteś pewien, ze chcesz nocować po drodze? Wyjeżdżając około 5 rano z
    Warszawy powinieneś dojechać na miejsce przed zmrokiem.

    --
    Paweł