  • Data: 2016-11-09 10:07:12
    Temat: Re: Dachowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nvujrt$vca$...@d...me...
    W dniu 09.11.2016 o 00:15, J.F. pisze:

    >auto wygląda na wmiarę nowe. znaczy młodsze niż golf2. więc powinno
    >mieć abs, a na jednej z kamer widać że "leci bokiem" i niema zamiaru
    >wrócić na właściwy pas.

    ABS na to nie pomoze. Dopiero ESP.
    Choc ESP zdaje sie obowiazkowe od paru lat, i technicznie to sie tak
    wiele od ABS nie rozni.

    > kierowca ślepy, albo pisze smsa podczas wyprzedzania. Wyprzedzania
    > wydałałoby się na skrzyżowaniu, gdzie lewy (dla niego) pas nie tyle
    > że nie jest wolny, to stoi na nim radiowóz.

    Raczej za szybko jechal, zobaczyl radiowoz, spanikowal, zaczal machac
    kierownica i pedalami - i nieszczescie gotowe :-)

    >Ja, gdybym miał taką władzę, to na podstawie tej bocznej kamery
    >zmierzyłbym mu prędkość i walnął mandat, a potem zabrał prawo jazdy
    >za całokształt i nie oddał do końca życia.

    Jestes pewny, ze tobie nie zabiora, za podobne przewinienie ?

    J.