  • Data: 2013-02-08 10:41:48
    Temat: Re: Da sie uzyc drukarki za routerem?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 8, 10:17 am, "Q" <n...@s...org> wrote:
    > Na routerze z AP siedzi drukarka po WiFi (Brother DCP-J140W).
    > Czy da sie to jakos skonfigurowac (router/drukarka),
    > zeby komputery od strony WAN mogly na niej drukowac?

    U teścia mam takiego koszmarka robionego naprędce, jeden modemo-
    router, potem wrt54gl jako router właściwy, drugi taki sam wrt jako
    repeater do wifi, drukarka i ploter mają wpisane statyczne adresy IP w
    routerze i komputery w sieci jakoś je widzą, więc powinno dać się
    zrobić. Na routerze wgrane tomato, nie wiem czy na każdym sprzęcie
    takie cyrki wyjdą...

    L.