  • 1. Data: 2010-05-05 22:25:05
    Temat: DVD montowane z zagłówkiem - gdzie?
    Od: "h1n1" <h...@w...pl>

    Bracia i siostry,

    Szukam w potrzebie tylko dobrego warsztatu, co by mi potrafił zamontować
    zagłówek z DVD. Kable montowane do akumulatora oraz wpięcie do systemu
    głośników pojazdu. Oczywiście całość dyskretnie schowana.
    Lokalizacja - najlepiej Katowice, ewentualnie jego okolice...

    Pozdrawiam i z góry dziękuje

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5089
    (20100505) __________

  • 2. Data: 2010-05-06 06:22:46