  • Data: 2012-08-30 21:26:45
    Temat: Re: DVD bootowalne ?
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-29 15:46, lEh pisze:
    > Muszę nagrac płytke bootowalna w DOS na ktorej bedzie jeden plik
    > wielkości 4.5 GB

    Pod MS-DOS nie zobaczysz plików większych od 2 GB i AFAIR z obsługą UDF
    są poważne problemy.

    > Jak i czym to nagrać ?
    > np. w NERO nie ma opcji DVD UDF Bootowalna

    Naggrać to czymkolwiek - sam daaawno temu przestałem korzystać z Nero
    (mimo że do nagrywarek mam dołączone w bundle parę kolejnych wersji) od
    kiedy przestał to być w wersji 5.x program do nagrywania i zrobiła się z
    tego kilkusetmegabajtowa kobyła, co to drinki robi i sznurówki wiąże.
    ImgBurn robi to samo a nawet więcej (niskopoziomowa obsluga kilku opcji
    nagrywarek Benqa 1640/Plextora, a zajmuje parę megabajtów:
    http://www.imgburn.com/

    Wskazówka:
    Przygotuj płytę bootowalną w programie do backupu - skoro darmowe
    programy backupujące z których korzystam to mają, to płatny Norton Ghost
    powinien mieć tym bardziej. Ale następne pytania zadawaj na właściwej
    grupie - od Twojego systemu operacyjnego.

    --
    /MB