  • 11. Data: 2010-12-28 23:03:53
    Temat: Re: DVB-T okolice wawy
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    >> TVN Warszawa
    > ????????????????? chyba tvp

    TVP Info jest i TVN Warszawa to dwa różne programy ,z PKiN masz te dwa
    jeżeli odbierasz ten nadajnik.

    Arek.

  • 12. Data: 2010-12-29 01:04:26
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Arek. napisał(a):

    > TVP Info jest i TVN Warszawa to dwa różne programy ,z PKiN masz te dwa
    > jeżeli odbierasz ten nadajnik.
    >
    > Arek.

    A to przepraszam. Kanalu takiego jak TVN Warszawa nie mam.
    TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Puls, Puls2, TVP Historia, TVP Kultura, TV7 i
    TV8 na ktorych jest obraz kontrolny, TV4, TVN7. To kanały które odbieram.
    Czy dobrze więc wnioskuje że mam sygnał nie z PKINu?
    Bo czytałem że ten drugi nadajnik jest o wiele silniejszy niż ten z
    pałacu kultury?

  • 13. Data: 2010-12-29 06:27:47
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > Czy dobrze więc wnioskuje że mam sygnał nie z PKINu?
    > Bo czytałem że ten drugi nadajnik jest o wiele silniejszy niż ten z pałacu

    chyba na to wychodzi że odbierasz z Raszyna ,w moim pierwszym poście podałem
    linka do strony gdzie masz napisane z jaką mocą nadają te nadajniki

    Arek.

  • 14. Data: 2010-12-29 09:16:18
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 28 Dec 2010 20:09:37 +0100, dekoder <w...@w...pl> wrote:

    >e... ustaw na śrem - full wypas :)

    a jest moze jakas aktualna mapka pokrycia muxami ze Sremu?

    --
    ThinkXtra

  • 15. Data: 2010-12-30 01:19:03
    Od: on <o...@o...no>

    > a jest moze jakas aktualna mapka pokrycia muxami ze Sremu?

    (oficjalne) Mapki zasięgu muxów w kolejnych etapach wdrożenia
    opublikował EmiTel:

    mux_2
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

    mux_3
    http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3

  • 16. Data: 2010-12-30 09:58:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 30.12.2010 on <o...@o...no> napisał/a:

> [...]
    >
    > mux_2
    > http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cy
    frowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

    Jaki bezsens, Łódź dopiero w ostatnim etapie, zamiast harmonogram robić wg
    gęstości populacji. To ktoś pokrył pół Litwy zamiast milionowej metropolii :)
    3 etap bez Katowic lub Wrocławia, za to pokryte Siedlce 70k mieszkańców i kawał
    Białorusi :)

    Jakby w 3 etapie dobrze zoptymalizować to 70-80% by się dało pokryć. Szkoda że
    tabelki nie podają pokrycia w ilości osób lub gospodarstw domowych.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 17. Data: 2010-12-30 22:36:00
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 30 Dec 2010 02:19:03 +0100, on <o...@o...no> wrote:

> [...]
    >
    >mux_2
    >http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-c
    yfrowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-2-2397

    yfrowa-dvb-t/harmonogram-wdrazania-mux-3

    ale to nie sa mapki pokrycia, tylko to sa planowane pokrycia!!! A to 2
    rozne rzeczy

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2010-12-30 23:43:44
    Od: on <o...@o...no>

    > ale to nie sa mapki pokrycia, tylko to sa planowane pokrycia!!! A to 2
    > rozne rzeczy

    racja, ale to znaczy, że w rzeczywistości może być tylko lepiej.
    te mapki to minimum (wyliczone zgodnie z odpowiednimi normami), za które
    operator jest 'rozliczany'.

    nie sądzę by istniały mapki na podstawie rzeczywistych pomiarów. już
    dawno by je opublikowali.
    mogą być tylko inne mapki teoretyczne, wykonane na podstawie innych
    założeń, albo liczone zgodnie z innymi normami.