  • 1. Data: 2010-12-28 14:50:14
    Temat: DVB-T okolice wawy
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Dwa dni temu na zwyklej siatce zlapalem 13 kanalow z czego dwa obrazy
    kontrolne.
    Dzis wlaczam i nie ma programow TVP, tv pokazuje ze albo nie ma synalu
    albo slaby.
    Zniknelo TVP1, TVP2, TVP Historia i calosc ogolnie z TVP na poczatku.
    TVN, Polsat, Puls i Puls2 są.
    Czy to czasowe wylaczenie? W dniu programowania tv stacje odbieraly
    bardzo dobrze. Mieszkam 30km na zachod od wawy i nawet nie wiem z
    jakiego nadajnika sciagam sygnal.

  • 2. Data: 2010-12-28 15:53:09
    Temat: Re: DVB-T okolice wawy
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 28 Dec 2010 15:50:14 +0100, Norbert <n...@M...com>
    wrote:

> [...]
    >Czy to czasowe wylaczenie? W dniu programowania tv stacje odbieraly
    >bardzo dobrze. Mieszkam 30km na zachod od wawy i nawet nie wiem z

    Raszyn i/lub PKiN

    Kup sobie antene kierunkowa Yagi UHF 21-60[69] kilku/kilkunasto
    elementowa i ustaw na Raszyn - przeskanuj i zobacz co jest, a
    nastepnie na PKiN i to samo. W najgorszym wypadku bedzie potrzebowal 2
    anten.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-12-28 17:17:32
    Od: Norbert <n...@M...com>

    a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > elementowa i ustaw na Raszyn - przeskanuj i zobacz co jest, a
    > nastepnie na PKiN i to samo. W najgorszym wypadku bedzie potrzebowal 2

    Hmmm... narazie z antena sie wstrzymam do wiosny.
    Ale... na siatce obraz mam bardzo dobry. Po prostu zniknely programy
    TVP. Czy cos robią czy to tylko u mnie?

  • 4. Data: 2010-12-28 18:43:45
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Hmmm... narazie z antena sie wstrzymam do wiosny.
    > Ale... na siatce obraz mam bardzo dobry. Po prostu zniknely programy TVP.
    > Czy cos robią czy to tylko u mnie?

    mieszkam w Wilanowie i odbieram z Raszyna wszystko lata bez problemu na
    antenie siatkowej ,z PKiN może dojść Tobie TVN Warszawa ale ogólnie z tego
    nadajnika sygnał jest o połowę gorszy
    zobacz tu http://przelaczenie.eu/?s=kiedyigdzie&woj=mazowiecki

    Arek.

  • 5. Data: 2010-12-28 19:09:37
    Od: dekoder <w...@w...pl>

    W dniu 28.12.2010 15:50, Norbert pisze:
> [...]

    > elementowa i ustaw na Raszyn - przeskanuj i zobacz co jest, a
    > nastepnie na PKiN i to samo. W najgorszym wypadku bedzie potrzebowal 2

    e... ustaw na śrem - full wypas :)
    dekoder

  • 6. Data: 2010-12-28 19:47:30
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Arek. napisał(a):

> [...]
    > antenie siatkowej ,z PKiN może dojść Tobie TVN Warszawa ale ogólnie z tego

    Teraz patrze a znowu mam wszystkie kanaly.
    I jakosc odbioru bardzo dobra.
    TVN Warszawa tez jest.
    Czy jest jakas metoda by sprawdzić na 100% czy antene mam na pałac czy
    na raszyn?

  • 7. Data: 2010-12-28 20:32:49
    Od: on <o...@o...no>

    On 2010-12-28 15:50, Norbert wrote:
    > Czy to czasowe wylaczenie? W dniu programowania tv stacje odbieraly
    > bardzo dobrze. Mieszkam 30km na zachod od wawy i nawet nie wiem z
    > jakiego nadajnika sciagam sygnal.

    Wszystko działa cały czas.
    Mapy zasięgu, aktualne informacje o stanie emisji (komunikaty EmiTel'a)
    oraz komentarze innych widzów oglądających DVB-T znajdziesz na
    http://forum.emitel.pl

  • 8. Data: 2010-12-28 21:39:09
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > TVN Warszawa tez jest.
    > Czy jest jakas metoda by sprawdzić na 100% czy antene mam na pałac czy na

    TVN Warszawa nadaje tylko z PKiN
    napisz z jakiego kierunku odbierasz ,jeżeli PKiN i Raszyn masz w jednej
    linii to możesz odbierać z obydwu nadajników.

    Arek.

  • 9. Data: 2010-12-28 22:54:21
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Arek. napisał(a):

    > TVN Warszawa nadaje tylko z PKiN
    > napisz z jakiego kierunku odbierasz ,jeżeli PKiN i Raszyn masz w jednej
    > linii to możesz odbierać z obydwu nadajników.
    >
    > Arek.

    Dokładnie z miejscowości leszno 30km na zachod od wawy.
    I tak patrzac na ustawienie anteny na dachu to wyglada ze obydwa
    nadajniki mam w podobnej odleglosci tylko ze pkin z lewej a raszyn ciut
    w prawo.
    TV mi kanal wykrywa jako TVP Info Warszawa

  • 10. Data: 2010-12-28 22:55:05
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Arek. napisał(a):

    > TVN Warszawa