  • 21. Data: 2009-05-08 17:27:00
    Temat: Re: DVB-T nagrywarka
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Obecnie - przy SD - owszem. Ale przy HDTV już nie wygląda to tak różowo.

    Po pierwsze to nagrywarka taka nie nagra ci HD, ani tez narazie w PL nie
    jest przewidywane nadawanie HD. A juz napewno nie w pierwszym multipleksie.

    Jingiel

  • 22. Data: 2009-05-08 17:28:05
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    jerzu pisze:

    > Są. Ja mam nagrywarkę DVD/HDD Samsunga z tunerem DVB-T, niestety tylko
    > MPEG-2.

    Ja tez mam nagrywarke z DVB-T i tez samsunga. No i jak narazie korzystam
    z tego mpeg-2.

    Jingiel

  • 23. Data: 2009-05-08 19:36:50
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > Po pierwsze to nagrywarka taka nie nagra ci HD,

    Dlatego pisałem, że nie jest tak różowo ;-)

    > ani tez narazie w PL nie jest przewidywane nadawanie HD. A juz
    > napewno nie w pierwszym multipleksie.

    To trochę bez sensu. Niby ma być rewolucja, a z punktu widzenia
    użytkownika (widza) będzie dalej to samo, tylko na nowszych (i pewnie
    droższych) urządzeniach.
    Tak czy inaczej, chcąc nagrywać programy nadawane cyfrowo, ja bym
    inwestował w tuner combo (naziemna+satelitarna) PVR, o ile są takie (nie
    mam rozeznania).

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 24. Data: 2009-05-08 21:45:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > A po co komu nagrywarka z wejsciem HDMI? Composite wystarczy w przypadku
    > DVB-t.

    ????
    Nie pomyłiłeś dvb-t z vhs aby?

  • 25. Data: 2009-05-09 06:04:40
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > ????
    > Nie pomyłiłeś dvb-t z vhs aby?

    Jedno i drugie pracuje na podobnym sygnale. Zauwaz, ze mowimy o
    nagrywarce SD. Sygnal z wejscia analogowego jest kompresowany do mpega
    (konwersja analog-cyfra) w VHS zapis analogowy. No to inaczej, obejdzie
    sie bez HDMI na wejsciu nagrywarki. W zupelnosci wystarczy chocby RGB.
    Zeby zobaczyc roznice musialbys stac z lupa przed ekranem.

    Jingiel

  • 26. Data: 2009-05-09 11:50:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > analog-cyfra) w VHS zapis analogowy. No to inaczej, obejdzie sie bez HDMI
    > na wejsciu nagrywarki. W zupelnosci wystarczy chocby RGB.

    A pisałeś o composite.