  • 11. Data: 2009-05-08 10:21:21
    Temat: Re: DVB-T nagrywarka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Można rozwiązać to kupując nagrywarkę i osobno tuner DVB-T, ale czy wtedy
    >nie będzie straty na jakości obrazu (rozdzielczości) z DVB-T?

    Zależy jak połączysz.
    Nie ma chyba tanich nagrywarek z wejściem HDMI, w każdym innym przypadku
    strata będzie i to duża.

    >Może lepiej zainwestować w tuner PVR, chociaż nie jest to tania impreza.

    Wynajęcie takowego z Cyfry to chyba 25 zł miesięcznie.
    Ma ten plus że obsługuje ponoć i dvb-t i dvb-s2.

  • 12. Data: 2009-05-08 10:50:37
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Cavallino wrote:

    > Nie ma chyba tanich nagrywarek z wejściem HDMI, w każdym innym przypadku
    > strata będzie i to duża.

    Przypuszczam, że w ogóle nie ma nagrywarek z *wejściem* HDMI z uwagi na
    HDCP.

    M.

  • 13. Data: 2009-05-08 13:15:15
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brzuchalski" <g...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > W komputerze ten układ do wyświetlania nazywa się karta graficzna, a
    > dekodowanie h.264 odbywa się między softem a kartą graficzną, albo już
    > przez nią samą.

    bredzisz gościu. Jak jest sprzętowy dekoder to tuner puszcza już do komputera
    zdekodowany
    strumień nie obciązając przy tym CPU (tak jak by to był h.264), jeżeli brak lub
    sprzet nie
    radzi sobie zdekodowaniem to dopiero komputer dekoduje używając softu.

  • 14. Data: 2009-05-08 13:17:25
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Cavallino pisze:

    > Zależy jak połączysz.
    > Nie ma chyba tanich nagrywarek z wejściem HDMI, w każdym innym przypadku
    > strata będzie i to duża.

    W przypadku componentu strata będzie niezauważalna.
    a jakie sa drogie nagrywarki z wejściem HDMI?

  • 15. Data: 2009-05-08 13:29:14
    Od: " K" <k...@W...gazeta.pl>

    Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> napisał(a):

    MAXIMUM T-1300 nagrywa przez usb, jest timer.

  • 16. Data: 2009-05-08 13:29:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Toworek" <T...@0...com> napisał w wiadomości news:

    > bredzisz gościu.

    Nie pyskuj szczylu.

    >Jak jest sprzętowy dekoder to tuner puszcza już do komputera zdekodowany
    >strumień nie obciązając przy tym CPU

    To znaczy jaki tuner, do kogo puszcza i co?
    Prosze o konkretny przykład takowego z mpeg-4.

  • 17. Data: 2009-05-08 13:30:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W przypadku componentu strata będzie niezauważalna.

    Są takie z wejściem component w tym zakresie cenowym?

    > a jakie sa drogie nagrywarki z wejściem HDMI?

    Nie wiem, bo nie leżą w zakresie moich ew. zainteresowań.

  • 18. Data: 2009-05-08 14:37:10
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Przypuszczam, że w ogóle nie ma nagrywarek z *wejściem* HDMI z uwagi na
    > HDCP.

    A po co komu nagrywarka z wejsciem HDMI? Composite wystarczy w przypadku
    DVB-t. Nie dajmy sie zwariowac.

    Jingiel

  • 19. Data: 2009-05-08 16:49:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jingiel napisał:
    > A po co komu nagrywarka z wejsciem HDMI? Composite wystarczy w przypadku
    > DVB-t. Nie dajmy sie zwariowac.

    Obecnie - przy SD - owszem. Ale przy HDTV już nie wygląda to tak różowo.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 20. Data: 2009-05-08 17:24:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 May 2009 12:12:37 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >Nie jestem pewien, czy są nagrywarki z jakimkolwiek tunerem cyfrowym,
    >nie mówiąc już o MPEG4, bo ten w Polsce jest dopiero w powijakach.

    Są. Ja mam nagrywarkę DVD/HDD Samsunga z tunerem DVB-T, niestety tylko
    MPEG-2.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu