  • Data: 2009-06-18 15:07:38
    Temat: Re: DVB-T Poznań problem
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1dj9s$m52$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > wiadomości news:

    > Tak.
    > Antena jest skierowana dokładnie tak samo jak wszystkie inne w okolicy.

    Sąsiedzi odbierają idealnieczy tak samo jak Ty? Pokręć dla pewności anteną
    logarytmiczną o 90 stopni w prawo i w lewo.

    > Nic takiego nie ma po drodze.
    > Mogą nieco przeszkadzać budynki sąsiadów, ale nie aż tak (czy 1, 2 m
    > wysokości mogą robić taką różnicę)?

    Twoja antena jest poniżej dachów sąsiednich budynków? To może tłumaczyć
    niski poziom sygnału. Po wielkości odbić na ekranie można oszacować
    położenie źródła odbicia. Jakie są odległości pomiędzy domami? Około 20 - 40
    metrów? Odbicia wtedy nie powinny być zauważalne. Możesz zrobić zdjęcie
    ekranu z sygnałem z anteny logarytmicznej i umieścić je gdzies w Internecie?
    Najlepiej jakby obraz był ze studia.

    > Może jeszcze zakłócenia innego typu, po drodze na linii strzału jest
    > lotnisko wojskowe.

    Raczej nie spowoduje to odbić, jeśli już to przesterowanie wejścia
    telewizora sygnałem spoza pasma TV z nadajnika lotniskowego (radiolatarnia
    itp.).
    Musisz pokazać nam wyraźnie zdjęcie z tymi zakłóceniami, to można będzie
    wytypować ich źródło.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba