  • Data: 2009-11-11 20:14:24
    Temat: Re: DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sam sobie odpowiem ... dla potomności i googlarzy będzie
    jak znalazł.

    Dostałem informację od kolegi caliente1978 z Karpacza że odbiera bez
    problemów
    DVB-T z Żagania.Myślę że mnie nie zabije gdy go tutaj zacytuję
    w całości:

    << mux z zagania odbieram non stop bez zaklocen czyli bez tzw szatkowania
    obrazu z tradycyjnej anteny siatkowej ze wzmacniaczem i dekodera mpeg4
    dtv-401t. poziom sygnalu w granicach 89-90% jakosc 97-99% ,wiekszosc kanalow
    nadaje w formacie 4;3 wyjatek tvn 4;3 i 16;9 . dodam ze moj dom polozony
    jest na wysokosci 590 metrow nad poziom morza-otwarta przestrzen w kierunku
    polnocnym tzn na jelenia gore , idealnie moge odebrac tvp1 analogowa z
    zagania oraz wszystkie stacje radiowe nadajace z tego obiektu w tym radio
    zachod na 106,0.jako ciekawostke dodam iz w dniu 1 listopada (panowaly wtedy
    swietne warunki propagacyjne-sloneczna wyzowa pogoda z lekkim mrozem) udalo
    mi sie zaprogramowac muxy z niemiec polnocnych, danii oraz poludniowej
    czesci szwecji w sumie okolo 68 kanalow, w tym czesc kodowanych. >>

    --

    Tomy M. www.ansibl.com