  • Data: 2009-11-12 07:20:50
    Temat: Re: DVB-T Karkonosze nadajnik ŻAGAŃ
    Od: "sensei" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomy M." <t...@a...com> napisał w wiadomości
    news:hdf6j6$gru$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Sam sobie odpowiem ... dla potomności i googlarzy będzie
    > jak znalazł.
    >
    > Dostałem informację od kolegi caliente1978 z Karpacza że odbiera bez
    > problemów
    > DVB-T z Żagania.Myślę że mnie nie zabije gdy go tutaj zacytuję
    > w całości:
    >
    > << mux z zagania odbieram non stop bez zaklocen czyli bez tzw szatkowania
    > obrazu z tradycyjnej anteny siatkowej ze wzmacniaczem i dekodera mpeg4
    > dtv-401t. poziom sygnalu w granicach 89-90% jakosc 97-99% ,wiekszosc
    > kanalow nadaje w formacie 4;3 wyjatek tvn 4;3 i 16;9 . dodam ze moj dom
> [...]

    odbior na antenie ze wzmacniaczem nie jest normalnym odbiorem...
    Są ludzie którzy w ten sposób oglądają programy Szweckie, Duńskie,
    Niemieckie, Czeskie a nawet Włoskie jest mnóstwo specjalnych technik do
    możliwości dalekiego odbioru - od specjalnych konstrukcji anten do
    specjalnych wzmacniaczy, polowania na stan troposfery itd można tego szukać
    w Internecie. Nie powinno to nikogo dziwić. Dziwne by było gdyby każdy w
    Karpaczu, na zwykłej antenie bez wzmacniacza, mający w swoim telewizorze z
    MPEG4 mógł bez problemu oglądać DVB-T z Żagania ale to nie jest realne.