  • 21. Data: 2008-02-17 15:08:59
    Temat: Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Wemif pisze:

    > Ciekawe, nie ma chyba takiej oferty na stronie TP. Moglbys podac szczegoly?
    > (o tej porze opiekun TP nie odpowiada na pytania...)

    To może dołączę się do pytania.....
    czy zna ktoś sensownego opiekuna "technicznego" we Wrocławiu ??
    Już mam chyba 4-go który po podpisaniu umowy nie odbiera telefonów,
    maili itp. Prośba o ofertę na upgrade ATM'a 20MBit pozostaje bez odpowiedzi.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 + ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 22. Data: 2008-02-17 20:48:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> writes:

    > A co masz na myśli, bo FR, ATM, Ethernet VPN i MetroEthernet są
    > publicznie dostępne' a rzeczony pakiet Biznes TP nie daje znaku zycia
    > ;-)

    Uslugi sa dostepne, ale stosowane cenniki sa rozne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2008-02-17 20:52:04
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> writes:

    > nie no, jak najbardziej, tyle ze znajdź na rynku modem ADSL na tyle wydajny
    > żeby pociągnął tyle ile mówi matematyka na danym łączu...

    Modem pociagnie, on pracuje ze stala szybkoscia.
    Router, i procesor w routerze, to moze byc problem.
    Ale mozna zastosowac inny router, nie ma przeciez zadnego
    technicznego problemu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 24. Data: 2008-02-17 22:55:53
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Modem pociagnie, on pracuje ze stala szybkoscia.

    tak, ATM... tyle ze nie wszystkie zakończenia ATM są wykonane w ASICach...
    Jest wiele takich które to robią malńkim procesorkiem

    > Router, i procesor w routerze, to moze byc problem.
    > Ale mozna zastosowac inny router, nie ma przeciez zadnego
    > technicznego problemu.

    No, znajdź modem który bez zająknięcia przekaże wszystkie celki ATMowe
    do routera który następnie to ładne obsłuży do max przepustowości.
    Zresztą może i takie są, ale już troche za małe przepustowości jak dla
    mnie..

    Marcin

  • 25. Data: 2008-02-18 09:58:25
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@d...pl>

    glappo pisze:

    > 4. ów od dawna obiecywany shdsl (i inne xdsl), czyli symetryk lub
    > asymetryk z upload większym od 2Mb i co najmniej down 4Mb, optymalnie do
    > 10Mb
    > (ceny do ok. 2500 zł netto)
    > 5. evpn/metroethernet i atm

    Metroeth jest w b. atrakcyjnej cenie, poniżej pkt 4 u Ciebie, oczywiście
    zależy od prędkości, ale bije o głowę inne oferty...
    Ma ktoś jakiekolwiek doświadczenie z tym? jak to działa? na jakim
    poziomie usług to jest? odpowiada za to polpak?

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 26. Data: 2008-02-18 15:12:27
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:fp9imb$hr4$1@pyro.tvk.wroc.pl...

> [...]
    > Już mam chyba 4-go który po podpisaniu umowy nie odbiera telefonów, maili
    > itp. Prośba o ofertę na upgrade ATM'a 20MBit pozostaje bez odpowiedzi.

    Napisz do mnie na maila to dam ci handlowca na wrocek,
    bo cos mnie ten twoj email nie lubi, chyba ze pisze sie inaczej
    niz mysle :)

  • 27. Data: 2008-02-18 20:39:50
    Od: glappo <g...@b...plAM>

    Krzysztof Ścierski pisze:

> [...]
    > Ma ktoś jakiekolwiek doświadczenie z tym? jak to działa? na jakim
    > poziomie usług to jest? odpowiada za to polpak?

    dokladny cennik metroeth poznam na dniach, do tej pory zbyt mnie nie
    interesowal bo jestem poza zasiegem, moze za rok sie to zmieni

  • 28. Data: 2008-02-20 08:08:35
    Od: futszaK <f...@g...com>

    HaQs wrote:

    > Czyli np w przypadku dsl-a 15mb wysył zostanie podniesiony o 0,7mbps
    > A żeby nie było tak różowo za taką przyjemność przyjdzie nam zapłacić 349zł
    > netto :(

    nie wiem czy ktoś zauważył, ale DSL8000 i DSL15000 nie ma w propocjach
    dla nowych przyłączy

    czyżby ktoś w fTP się zorientował że takie łącza biorą głównie
    osiedlówki do dopalania symetryków a nie klienci stricte biznesowi ?

    > Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego wysyłu i
    > to jeszcze w technologi DSL gdzie nie daja zadnej gwarancji ze bedzie tyle
    > ile ma byc ?

    dużo, mało kwestia dyskusyjna

    jak na duże miasta gdzie jest wpip urynanetów deluxe (dostarczających
    łącza dla urynanetów) to jest drogo, na mniejsze miejscowości gdzie z
    braku laku nie ma nic innego jak TP, a urynanety tam funkcjonujące nie
    stać na dajmy na to symetryka po światłowodzie wcale tak drogo nie jest

    futszaK

  • 29. Data: 2008-02-20 13:58:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Robert Bogacz <r...@l...lezany.pl> wrote:

    > Mój mówi że nic nie wie o takiej ofercie.
    > Zastanawiam się czy ja powinienem zmienić opiekuna czy Ty ? ;)

    Chyba jednak Ty. Mój opiekun wczoraj przedstawił ofertę,

    Przy umowie na 2 lata, oplata instalacyjna 800zl (1200 na nieokreslony),
    abonament:
    2Mbps symetryczne 999zl
    4Mbps symetryczne 1099zl
    (przy umowie na czas nieokreślony +200zł)
    (w tym modem Livebox, z 4 kanalami rozmownymi, 4 numerami telefonow)
    ceny netto

    Bez obsługi BGP.

    a.

  • 30. Data: 2008-02-21 11:11:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Łukasz Pierzchalski" <g...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ostatnio dostałem oferte na pakiet Biznes IP. 4 mega synchroniczne po
    > SHDSL,
    > do tego dają LiveBox Business + 4 numery kręcące za darmo na stacjonarne w

    Jakie są zalety łącza synchronicznego w porównaniu z asynchronicznym?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/