    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Date: Wed, 20 Feb 2008 09:08:35 +0100

    HaQs wrote:

    > Czyli np w przypadku dsl-a 15mb wysył zostanie podniesiony o 0,7mbps
    > A żeby nie było tak różowo za taką przyjemność przyjdzie nam zapłacić 349zł
    > netto :(

    nie wiem czy ktoś zauważył, ale DSL8000 i DSL15000 nie ma w propocjach
    dla nowych przyłączy

    czyżby ktoś w fTP się zorientował że takie łącza biorą głównie
    osiedlówki do dopalania symetryków a nie klienci stricte biznesowi ?

    > Nie wydaje sie wam ze 349zł netto to troche drogo za 0,7mbps samego wysyłu i
    > to jeszcze w technologi DSL gdzie nie daja zadnej gwarancji ze bedzie tyle
    > ile ma byc ?

    dużo, mało kwestia dyskusyjna

    jak na duże miasta gdzie jest wpip urynanetów deluxe (dostarczających
    łącza dla urynanetów) to jest drogo, na mniejsze miejscowości gdzie z
    braku laku nie ma nic innego jak TP, a urynanety tam funkcjonujące nie
    stać na dajmy na to symetryka po światłowodzie wcale tak drogo nie jest

    futszaK