  • Data: 2008-02-21 19:25:53
    Temat: Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie są zalety łącza synchronicznego w porównaniu z asynchronicznym?

    mam zacząć wyzywać od kretynów ?
    Proponuje żeby osoby nie odróżniająca łącz asymetrycznych od
    asynchronicznych
    wogólnie nie pisały na polipa.

    1. Jeżeli już, to ten SHDSL jest symetyczny
    2. Co do synchroniczności, to jeżeli nawet gdzieś jest, to klient końcowy
    nie ma do niej w tym przypadku dostępu. A między modemem i TP zapewnie leci
    ATM (Asynchronous Transfer Mode)..

    Jedyne łącza typowo synchroniczne (i do tego symetryczne) które TP zestawia
    to:
    1. FR zakończone gołym modemem gdzie klient ma port synchroniczny
    2. Trakty cyfrowe E0-E1, E3
    3. Inne z ramkowaniem SDH.

    Marcin