  • Data: 2008-04-24 21:30:36
    Temat: Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    adamOS <n...@i...pl> wrote:

    > przestoj raptem 15 min, polegalo to na tym, ze panowie &tp przyjechali z
    > nowszym modemem
    > jesli masz SpeedStream 4101 to nie trzeba wymieniac. technicy z be?chatowa
    > dali cynk ze podnieniony jest juz modem

    Dołączam się do wątku z dodatkowymi pytaniami:
    - czy większy upload wiąże się ze zmianą trybu fast na interleaved
    (większe opóźnienia)? Aktualnie mam DSL 2000/512 i ping około 7 ms,
    przydałby się upload 1Mb/s ale małe opóźnienia też są dość istotne.
    - czy te nowe modemy obsługują SNMP? Mam 5100 który obsługuje i MRTG mi
    generuje ładne wykresy, czy po zmianie na 4101 nadal to będzie działać?
    Można sprawdzić przez "snmpwalk -v1 -c public ip_modemu" (działa tylko
    od strony LAN klienta, nie od zewnątrz).

    pozdrawiam
    Marek