  • 21. Data: 2005-11-24 11:12:29
    Temat: Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):
    [cut]
> [...]

    [cut ja]

    Acha, żeby było jasne, próbowałem dwa razy i ze skutkiem, jak mój
    powyższy post. :-)

  • 22. Data: 2005-11-24 12:29:06
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:
    > Piszesz, że od innego('Twojego') Operatora, bez lojalki, możesz cieszyć
    > się łączem asymetrycznym 4mbit/s/512kbit/s za ca. 273/miesięcznie*?
    > Hmm:-) Gdzie tak dają i czy ja też tak mogę?:-)
    > * - 18mies. x 364pln(brutto)/mies. = 6552pln
    > 6552pln/24mies. = 273pln(bruto)/mies.

    W Chello 4Mbps/512kbps jest za 249 zł na czas nieokreślony (czyli można
    zerwać umowę w dowolnym momencie).

    Za 12Mbps/1Mbps trzeba wysupłać 299 zł.

    Jeśli zdecydujesz się na umowę na czas określony (rok), to minus 30 zł.
    Jeśli masz pakiet Pełnego TV, to minus 20 zł.

    Nie chcę TV i nie przeszkadza mi umowa na czas określony -- za 269 zł
    brutto mógłbym mieć 12Mbps/1Mbps. YMMV.

    p.

  • 23. Data: 2005-11-24 13:19:39
    Od: "Brodi" <madmax81@_dsd_interia.pl>

    "Piotr KUCHARSKI"
    > Za 12Mbps/1Mbps trzeba wysupłać 299 zł.
    > Nie chcę TV i nie przeszkadza mi umowa na czas określony -- za 269 zł
    > brutto mógłbym mieć 12Mbps/1Mbps. YMMV.
    idiota

  • 24. Data: 2005-11-24 13:45:23
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Brodi napisał(a):
    > "Piotr KUCHARSKI"

    > idiota

    a Ty kto jestes ?

    kto tu daje sie doic Fracuskiej (tak to bylo?) dojarce i jeszcze placze ze mu zle

    Mateusz

  • 25. Data: 2005-11-24 13:46:35
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Brodi napisał(a):

    > to 2000 zł człowieku !

    no i ?

    ja kiedys kupilem aktywacje w Plus GSM za 2000 zl
    i do tego aparat a drugie 2000 zl

    mam teraz isc i powiedziec ze mnie okradli bo teraz wszystko jest po 1 zl ?

    --
    Mateusz

  • 26. Data: 2005-11-24 13:51:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Brodi,

    Thursday, November 24, 2005, 2:19:39 PM, you wrote:

    > idiota

    A ja RoMan.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 27. Data: 2005-11-24 14:11:19
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > za http://www.internetdsl.pl/pages/pytania.php:
    > 7. Czy można przenieść usługę na inny nr w obrębie tego samego budynku?
    > Czy będzie to traktowane jak przeniesienie łącza?
    >
    > Przeniesienie łącza na inny numer jest związane z rozwiązaniem umowy
    > zawartej dla określonego numeru linii abonenckiej i zawarciem nowej umowy
    > dla nowego numeru linii. Jeżeli nie występuje zmiana Abonenta opłata
    > pobierana jest zgodnie z Tabelą inne opłaty p.4 i wynosi 50 % właściwej
    > opłaty instalacyjnej. Kiedy następuje zmiana Abonenta pobierana jest
    > standardowa opłata instalacyjna wynikająca z cennika.

    przenosisz DSLa razem z telefonem. Jak nie ma możliwości podłączenia
    telefonu to
    i DSLa nie przeniosą (np do chatki w lesie) a jak nie ma takiej możliwości
    to wypowiadasz tylko DSLa
    Sprawdzone.

    Marcin

  • 28. Data: 2005-11-24 14:59:05
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 23.11.2005 Neas <n...@n...invalid> napisa?/a:

    > Oczywi?cie, ?e straci?. Skoro nowi p?ac? ponad 2x mniej ni? starzy,
    > to Ci drudzy do nich zapewne dop?acaj?.

    Jakie 2x mniej? W promocji usredniajac wychodzi 224,5 abonamentu
    netto za miesiac. Porownujac to do 299, jak jest normalnie, niezbyt
    widze to "ponad" 2 razy.
    Teraz tylko przez pierwsze 6 miesiecy koszty Tpsa wziela na siebie,
    zeby skusic nowych klientow, reszta jest taka sama. Wiec nie za bardzo
    rozumiem Twoje twierdzenie, jakoby ktos komus za cos doplacal.

    --
    Tomasz Trystula

  • 29. Data: 2005-11-24 15:00:50
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Piotr KUCHARSKI pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli zdecydujesz się na umowę na czas określony (rok), to minus 30 zł.
    > Jeśli masz pakiet Pełnego TV, to minus 20 zł.

    Chello to jakby co innego, po pierwsze brak stałego IP (a w DSL4 jest 5
    stałych numerów), po drugie różne ograniczenia w dzieleniu łącza, po
    trzecie jakieś numery z routingiem czy priorytetowaniem ruchu (o czym
    można tutaj przeczytać). Zupełnie nieporównywalne.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 30. Data: 2005-11-24 15:04:44
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Trystula pisze:

    > Jakie 2x mniej? W promocji usredniajac wychodzi 224,5 abonamentu
    > netto za miesiac. Porownujac to do 299, jak jest normalnie, niezbyt
    > widze to "ponad" 2 razy.

    Może byś się trochę wysilił i zajrzał do cennika? Standardowa cena za
    DSL4 to 449 zł netto miesięcznie. Może nie ponad, dokładnie 2x (jeśli
    Twoje wyliczenia ceny w promocji są OK, nie chce mi się sprawdzać).

    PS. Napraw sobie klienta news, bo oznaczasz moje 8859-2 jako 8859-1 bez
    żadnej konwersji.

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl