  • 11. Data: 2005-11-23 22:03:23
    Temat: Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl
    Od: "KvS" <a...@j...w.reply.to>

    W artykule news:dm1tkc$hl3$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Brodi z adresu <madmax81@_dsd_interia.pl> napociwszy(a) się,
    nastukał(a) w klawiaturę:

    > o żesz KURWA JEGO MAĆ !
    > znowu tepsa wyjebała mnie na ponad 2 000 zł
    >
    > tepsa się stara żeby nam życie umilić .

    a czytałeś 12-ty punkt ?

    Z Promocji nie mogą skorzystać Abonenci TP, którzy w dniu 15 listopada 2005
    roku mieli zawartą umowę na świadczenie usługi dostęp do Internetu DSL tp na
    danym łączu telefonicznym sieci TP.

    --
    Pzdr.
    KvS

  • 12. Data: 2005-11-23 22:19:05
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Kudlacz napisał(a):

    > No i wreszcie dostrzegam pozytywne zalety mego lenistwa ... zbieram sie i
    > zbieram do telepunktu a tu masz - 6 x 299 netto zaoszczedzone :)
    >
    > Pozdrawiam.
    ciekawe czy przy zerwaniu umowy w ciagu 24mc jest 800 zl kary czy moze
    800 zl + roznica w abonamencie za 6 mc

  • 13. Data: 2005-11-23 22:32:27
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Kudlacz napisał(a):

    > No i wreszcie dostrzegam pozytywne zalety mego lenistwa ... zbieram sie i
    > zbieram do telepunktu a tu masz - 6 x 299 netto zaoszczedzone :)
    >
    > Pozdrawiam.
    W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy przez Abonenta lub przez TP
    z winy Abonenta, przed upływem terminu, na jaki Umowa była zawarta, TP
    ma prawo żądać od Abonenta uiszczenia opłaty stanowiącej równowartość
    przyznanych Abonentowi ulg
    w wysokości określonej w ust. 7, za okres od dnia uruchomienia usługi
    dostęp do Internetu DSL tp do dnia rozwiązania Umowy.

    czyli gdybys sie rozmyslil 799 instalacja + 1794 zl - czyli 2593 zl
    netoo za rozwiazanie umowy przed czasem - niezly chwyt - przy tej kwocie
    raczej 100 % uzytkownikow maja zagwarantowane.

    Teraz zrywam jedna umowe 3 letnia - niestety 799 zl w bloto.

  • 14. Data: 2005-11-23 22:49:53
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Pojawila sie nowa promocja na internetdsl.pl przy podpisaniu
    > umowy na 24 miesiace, 6 miesiecy abonamentu za 1zl, a kolejne
    > za 4Mbps/512kbps za 299zl+vat, calkiem niezle...

    A za rok bedzie to zdecydowanie najwyzsza stawka na rynku, ktora trzeba
    bedzie placic przez kolejny rok, przeplacajac jakas stowke co miesiac :)

    J.M.

  • 15. Data: 2005-11-23 23:22:52
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Jarek Marciniak napisał(a):
    [cut]
    > A za rok bedzie to zdecydowanie najwyzsza stawka na rynku, ktora trzeba
    > bedzie placic przez kolejny rok, przeplacajac jakas stowke co miesiac :)

    Być może. Minie następny rok, następna stawka i następne promocje, ale
    to wcale nie znaczy, że ktoś ma przeczekiwać promocję za promocją,
    ponieważ zaraz będzie korzystniejsza. Wyżej *u*py, nie podskoczysz. :-)

    Pozdrawiam,

  • 16. Data: 2005-11-24 09:09:34
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Być może. Minie następny rok, następna stawka i następne promocje, ale
    > to wcale nie znaczy, że ktoś ma przeczekiwać promocję za promocją,
    > ponieważ zaraz będzie korzystniejsza. Wyżej *u*py, nie podskoczysz. :-)

    Owszem, wybierajac innego operatora. Moj na ten przyklad podaza za zmianami
    cen na biezaco i wcale nie musialem podpisywac zadnej lojalki na 24
    miesiace.
    No, ale nie kazdy moze sobie wybierac - to juz niestety zupelnie inna
    sprawa.

    J.M.

  • 17. Data: 2005-11-24 11:05:42
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    >Teraz zrywam jedna umowe 3 letnia - niestety 799 zl w bloto.

    to przenieś te łącze w miejsce gdzie się fizycznie nie da, do jakieś
    leśniczówki itd.
    Przyjdzie odmowa a Ty wypowiadasz umowe ze względu na brak możliwości
    przeniesienia łącza itd.
    Zero kary za zerwanie przed terminem ;-)

    Marcin

  • 18. Data: 2005-11-24 11:05:58
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Jarek Marciniak napisał(a):

> [...]
    > miesiace.
    > No, ale nie kazdy moze sobie wybierac - to juz niestety zupelnie inna

    Piszesz, że od innego('Twojego') Operatora, bez lojalki, możesz cieszyć
    się łączem asymetrycznym 4mbit/s/512kbit/s za ca. 273/miesięcznie*?
    Hmm:-) Gdzie tak dają i czy ja też tak mogę?:-)

    * - 18mies. x 364pln(brutto)/mies. = 6552pln
    6552pln/24mies. = 273pln(bruto)/mies.

    Pozdrawiam,

  • 19. Data: 2005-11-24 11:06:50
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > przeniesienia łącza itd.
    > Zero kary za zerwanie przed terminem ;-)

    tylko nie wiem czy oni na to podja

  • 20. Data: 2005-11-24 11:09:20
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > przeniesienia łącza itd.
    > Zero kary za zerwanie przed terminem ;-)

    Nie czaruj:-)

    za http://www.internetdsl.pl/pages/pytania.php:
    7. Czy można przenieść usługę na inny nr w obrębie tego samego budynku?
    Czy będzie to traktowane jak przeniesienie łącza?

    Przeniesienie łącza na inny numer jest związane z rozwiązaniem umowy
    zawartej dla określonego numeru linii abonenckiej i zawarciem nowej
    umowy dla nowego numeru linii. Jeżeli nie występuje zmiana Abonenta
    opłata pobierana jest zgodnie z Tabelą inne opłaty p.4 i wynosi 50 %
    właściwej opłaty instalacyjnej. Kiedy następuje zmiana Abonenta
    pobierana jest standardowa opłata instalacyjna wynikająca z cennika.

    Za przeniesienie też płaci się pieniądze i chyba nawet równowartość za
    rozwiązanie umowy.

    Pozdr,