  • 41. Data: 2005-11-25 17:49:22
    Temat: Re: DSL tp 6 miesiecy za 1zl
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl> wrote in
    news:kT2n7058Ib9jN34.chopin@akson.sgh.waw.pl:

    > W Chello 4Mbps/512kbps jest za 249 zł na czas nieokreślony (czyli można
    > zerwać umowę w dowolnym momencie).
    >
    > Za 12Mbps/1Mbps trzeba wysupłać 299 zł.
    >
    > Jeśli zdecydujesz się na umowę na czas określony (rok), to minus 30 zł.
    > Jeśli masz pakiet Pełnego TV, to minus 20 zł.
    >
    > Nie chcę TV i nie przeszkadza mi umowa na czas określony -- za 269 zł
    > brutto mógłbym mieć 12Mbps/1Mbps. YMMV.
    >
    > p.

    Chello powiadasz? Jakos mam server counterstrikea i chellowcy grac
    na nim nie moga. Niewazne do jakiej sieci go podepne.
    (Dialog, Telia, TPnet).

    Nie polecam uslug tego operatora... Chyba ze to sa "tymczasowe problemy"
    trwajace kilka tygodni ;)

  • 42. Data: 2005-11-25 19:07:55
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    Borg napisał:

> [...]
    > (Dialog, Telia, TPnet).
    >
    > Nie polecam uslug tego operatora... Chyba ze to sa "tymczasowe problemy"

    Z moich obserwacji wynika, że chello tak samo jak łódzka Toya
    priorytetują ruch po portach, o ile serwery gier działają na
    standardowym porcie, to jest dobrze, jak na innym to grać się nie da.
    W toy problem ten występował tylko na łączu zagranice.
    Nie wiem jak jest w chello.

  • 43. Data: 2005-11-25 22:02:39
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Borg <b...@b...lan> wrote:
> [...]
    > (Dialog, Telia, TPnet).
    > Nie polecam uslug tego operatora... Chyba ze to sa "tymczasowe problemy"

    "YMMV" nie było tam bez powodu. Nie zmienia to faktu, że da się
    kupić łącze o podanych parametrach (4Mbps/512kbps) w niższej niż
    promocyjna w TPSA cenie.

    Być może nie dla wszystkich się nadaje, ale jest.

    p.

  • 44. Data: 2005-11-27 01:23:03
    Od: "Lost0" <l...@o...pl>

    "Piotr KUCHARSKI" <c...@s...waw.pl> napisał w wiadomości

    > "YMMV" nie było tam bez powodu. Nie zmienia to faktu, że da się
    > kupić łącze o podanych parametrach (4Mbps/512kbps) w niższej niż
    > promocyjna w TPSA cenie.
    z limitem 50gb / miesiac.

  • 45. Data: 2005-11-27 16:14:48
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > A co z linią telefoniczną? Ginie/zakładam nową/zostaje bez zmian? Tak z
    > ciekawości już pytam:-)

    zostaje bez zmian

    Marcin

  • 46. Data: 2005-11-28 14:26:59