-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!50.7.236.18.M
ISMATCH!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams
1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwi
nds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: DSG
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <607bdfa7$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<s5j595$dap$1$kolczan@news.chmurka.net>
<607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Tue, 20 Apr 2021 14:25:08 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <607d7d46$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 210420-0, 20.04.2021), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 26
Message-ID: <607ec826$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.117.250
X-Trace: 1618921510 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 83.31.117.250:56748
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2454
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693409
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-04-19 o 14:53, Peter pisze:
>
>> Być może popełniono jakiś błąd przy swapie tego silnika? ;)
>> BPNMSP :)
>
> mówię o fabrycznie nowym samochodzie którego parametry podałem i są to
> parametry producenta
>
> bo po prostu usiłuję się jakoś przekonać do zakupu DSG które w tym
> przypadku kosztuje grosze drożej, skoro jeżdzi wolniej, skoro muszę to
> serwisować i zmieniać olej filtr, manual jest bezawaryjny bezobsługowy
> dożywotni przy moich przebiegach
Chodzi o wygodę i bezpieczeństwo. Ekonomia jest na drugim planie.
A co do rozpędzania - w typowej jeździe automat jest szybszy, bo
szybciej zmienia biegi. Do pomiarów przyspieszenia w manualu biegi
zmienia się po sportowemu, żeby mieć lepszy wynik. Ale kto tak jeździ na
co dzień? Przy dobrym starcie to i maluchem można pogonić niejedno auto...
Ps. podobnie słabo wyglądają osiągi nowej Dacii Spring - do setki w
ponad 19 sekund. Ale do 50 jest to ok. 6, w dodatku bez strat na zmianę
biegów. Dziś jechałem równolegle z taką Dacią - musiałbym naprawdę
przejść w tryb sport, żeby jej kroku dotrzymać, a pewnie jej kierowca
nie usiłował się ze mną ścigać. Więc można teoretyzować i pisać o 0,4
sek. gorzej do setki, ale czy naprawdę to ma takie znaczenie? Bardziej
chyba jednak ekonomika i ew. moment napędowy.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.04.21 20:43 ąćęłńóśźż
- 23.04.21 21:52 Shrek
- 24.04.21 22:01 ąćęłńóśźż
- 24.04.21 23:56 Shrek
- 25.04.21 13:09 ąćęłńóśźż
- 25.04.21 14:49 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=