  • 1. Data: 2009-03-30 20:42:16
    Temat: DS18B20 w obudowie
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Kiedyś ktoś tu się chwalił, że ma termometry DS18B20 (czy to były
    DS18S20? nie ma znaczenia w tej chwili) w porządnych metalowych
    obudowach do zastosowań zewnętrznych, z kabelkiem.

    No to ja się pytam: w jakiej cenie?

    Chętnie kupię kilka i oszczędzę sobie kombinowania z rurkami od
    długopisów i termoglutem.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-03-30 20:46:01
    Temat: Re: DS18B20 w obudowie
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    O fuj, a kto mi tu dokleja w nagłówkach wredny "Sender"? Nowy wynalazek
    Thunderbirda czy serwera news? :-|
    Jak wywalić to paskudztwo z nagłówkó?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-03-30 20:46:48
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    O fuj, a kto mi tu dokleja w nagłówkach wredny "Sender"? Nowy wynalazek
    Thunderbirda czy serwera news? :-|
    Jak wywalić to paskudztwo z nagłówków?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-03-30 21:37:03
    Od: "n" <...@o...rs>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    >O fuj, a kto mi tu dokleja w nagłówkach wredny "Sender"? Nowy wynalazek
    > Thunderbirda czy serwera news? :-|
    > Jak wywalić to paskudztwo z nagłówkó?

    "Uroda" news.wp.pl
    Jak wywalić nie wiem

  • 5. Data: 2009-03-31 06:53:34
    Od: m...@g...com

    On 30 Mar, 22:42, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:
> [...]
    >
    > No to ja się pytam: w jakiej cenie?
    >
    > Chętnie kupię kilka i oszczędzę sobie kombinowania z rurkami od

    To ja pisałem.

    Przesyłam więcej informacji na temat czujnika temperatury:
    - czujnik z układem DS18B20+ w obudowie TO-92
    - obudowa rurkowa - łuska głęboko tłoczona, wymiary: średnica 6.6mm
    długość: 20mm
    - materiał: aluminium
    - stopień szczelności czujnika z kablem - IP65
    - przewód połączeniowy 2x0.34mm2 bez ekranu o długości 2m (LiYY2x0.34)
    temperatura pracy do 80°C (na życzenie inny)
    - końcówki przewodów - zaciśnięte izolowane końcówki rurkowe,
    kolory żył przewodu takie jak w handlowym przewodzie,
    pozostawione izolacji zewnętrznej kabla np. na długości 1cm w celu
    jednoznacznej identyfikacji
    - opcjonalnie - zamiast obudowy rurkowej - obudowa do przykręcenia
    śrubą
    M5, M6 lub M8, bez zdefiniowanej szczelności (szacowana - IP40)
    - produkcja na moje zlecenie w zakładzie produkcyjnym pracującym
    według
    ISO9001 i ISO14001.

    Ceny prześlę na priv.

    Pozdrawiam,
    --
    Michal Smolnik
    Firma Inzynierska Michal Smolnik

    tel +48324450054, gsm +48604666970
    fax +48327390150 www.fims.pl

  • 6. Data: 2009-03-31 17:17:49
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    m...@g...com pisze:

> [...]
    > - czujnik z układem DS18B20+ w obudowie TO-92
    > - obudowa rurkowa - łuska głęboko tłoczona, wymiary: średnica 6.6mm
    [...]
    > Cennik:
    > Czujnik w rurce czujnik w końcówce z oczkiem
    > < 5szt. 50 50
    > 10-50 szt. 30 31
    > Ceny w PLN netto, mogą się zmienić po uzgodnieniu innego rodzaju
    > i długości kabla lub uzgodnienia stałych terminów dostaw.

    Łoj. :-| Nie takiego poziomu cen się spodziewałem za kawałek rurki i
    kabelek. 50 PLN za sztukę? No cóż, dzięki za odpowiedź, może kogoś
    innego to zainteresuje. Liczyłem w gruncie rzeczy na cenę 200-300%
    samego układu (pierwszy z brzegu sklep: semiconductors.com.pl: 4,15 PLN
    netto za DS18B20).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2009-03-31 19:24:31
    Od: m...@g...com

    On 31 Mar, 19:17, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    > innego to zainteresuje. Liczyłem w gruncie rzeczy na cenę 200-300%
    > samego układu (pierwszy z brzegu sklep: semiconductors.com.pl: 4,15 PLN

    Produkujemy to zwykle w większych partiach i wtedy cena jest już
    kulturalna. Niestety taki jest charakter zakładu w którym zlecam
    produkcję - małe serie są bardzo drogie...

    Pozdrawiam, licząc na wyrozumiałość.

  • 8. Data: 2009-03-31 19:24:47
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

> [...]
    > innego to zainteresuje. Liczyłem w gruncie rzeczy na cenę 200-300%
    > samego układu (pierwszy z brzegu sklep: semiconductors.com.pl: 4,15 PLN

    Dzięki, już miałem się też spytać, ale chyba pójdę kupić metr kabla i
    długopis, i polutuję te z szuflady ;)

    Pozdrawiam
    FJ

  • 9. Data: 2009-03-31 19:31:31
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Produkujemy to zwykle w większych partiach i wtedy cena jest już
    > kulturalna. Niestety taki jest charakter zakładu w którym zlecam
    > produkcję - małe serie są bardzo drogie...

    Ale właśnie na tym polega zysk: zamawiacie od razu np. 10k czujników
    (przy tej ilości tanich jak barszcz) i sprzedajecie z 300% zyskiem.
    Klienci na kolanach dziękują za super cenę a firma zarobiła krocie.
    Przecież czujniki niczym się nie różnią i można każdemu sprzedawać te z
    długiej serii.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-03-31 20:08:11
    Od: m...@g...com

    On 31 Mar, 21:31, Adam Dybkowski <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    > Klienci na kolanach dziękują za super cenę a firma zarobiła krocie.
    > Przecież czujniki niczym się nie różnią i można każdemu sprzedawać te z

    Czujniki nie są moim podstawowym produktem, lecz dodatkiem do innych
    urządzeń i sprzedawaliśmy je raczej jako produkt uboczny.
    Może to jest rzeczywiście ciekawa propozycja - wyprodukować to masowo
    i sprzedawać?
    Muszę się zastanowić.

    Pozdrawiam,
    Michał Smolnik