  • 41. Data: 2020-02-09 17:59:58
    Temat: Re: DR, OC a niedługo PJ
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Czyli tak jak napisałem.

    ROTFL
    Ale skoro tak uwazasz :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 42. Data: 2020-02-09 18:10:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-09 o 17:05, heby pisze:

    > To jeszcze 30 lat trzeba. Może pustaki u władzy wpadną na to że
    > komputery istnieją.
    No chyba teraz jakoś przyśpieszyło.
    Wchodzę do apteki i nie mówię dzień dobry i proszę (podając receptę),
    tylko dzień dobry 1834 66090282258. :-)

    Robert

  • 43. Data: 2020-02-09 18:21:02
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2020 18:10, Robert Wańkowski wrote:
    > No chyba teraz jakoś przyśpieszyło.
    > Wchodzę do apteki i nie mówię dzień dobry i proszę (podając receptę),
    > tylko dzień dobry 1834 66090282258. :-)

    To było mozliwe 30 lat temu. Od 20 lat było bardzo proste w
    implementacji. Od 10 lat da się to zrobić grupką co zdolniejszych
    studentów informatyki.

    I nagle sukces....

    Hura...

    https://mgr.farm/aktualnosci/awaria-systemu-e-recept
    y-komunikat-csioz/

    Młyny rządowe mielą powoli ale za to nieskutecznie.

  • 44. Data: 2020-02-09 18:54:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-09 o 18:21, heby pisze:

> [...]
    >
    > https://mgr.farm/aktualnosci/awaria-systemu-e-recept
    y-komunikat-csioz/

    > Młyny rządowe mielą powoli ale za to nieskutecznie.

    Ja swoje prochy dostałem. :-)
    Nie widziałem w TVN relacji na żywo spod aptek. A te info sprzed miesiąca.
    A trochę poważniej, to nie ma bezawaryjnych systemów.

    Pierwsze próby z jakąś kartą kasy chorych czy czegoś podobnego były ze
    20 lat temu na śląsku. I umarło, a może nie.
    https://warszawa.naszemiasto.pl/karty-ubezpieczenia-
    zdrowotnego/ar/c3-94379

    Robert

  • 45. Data: 2020-02-09 19:09:31
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2020 18:54, Robert Wańkowski wrote:
    > A trochę poważniej, to nie ma bezawaryjnych systemów.

    Jasne, to dlatego awarie google trwają tak długo, czasem przez kilak dni
    nie ma jak wyszukac porn^M^M^M^M filmów naukowych.

    > Pierwsze próby z jakąś kartą kasy chorych czy czegoś podobnego były ze
    > 20 lat temu na śląsku. I umarło, a może nie.
    > https://warszawa.naszemiasto.pl/karty-ubezpieczenia-
    zdrowotnego/ar/c3-94379

    Miałem tą kartę. Stracona szansa, wybrano najgordzy mozliwy chip przez
    co wiele potencjalnych ficzerów tej karty było niemozliwych od
    implementacji. M.in. możliwość wystawienia recepty właśnie.

    Tak jast zawsze jak za robotą biorą się politycy i (t/h)umaniści.

    Pamiętam kiedyś zaspół do spraw wdrożenia czegośtam [*], początek lat
    2000. Patrze w ten zespół, ze 30 osób. Ani jednego informatyka za to
    dużo prawników i jakiejś inne swołoczy. A informatyką się zajmowali i to
    taką detaliczną. Taki kraj fachowców. Nic się przez te dwadzieścia lat
    nie zmieniło, tu zawsze naprawdę decyzyjnym fachowcem będzie tępy
    pierdoła z tylnego rzędu sali plenarnej, bez względu na chwilową opcję
    polityczną.

    [*] Już zapomniałem, wybacz.

  • 46. Data: 2020-02-09 19:35:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-09 o 14:21, Shrek pisze:

    > No zaraz - z tego co piszesz, to i tak powinien napisać, że nie
    > sprawdził. A jak nie wpisał, to moze beknąć;)

    W tym czasie zapisze w kompa rozmowę telefoniczną a nie prośbę patrolu.
    I podkładkę ze coś robił ma. A patrol skoro mu terminale nie działają
    niech sobie radzi sam.

    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2020-02-09 22:54:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2020 18:10:05 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    > No chyba teraz jakoś przyśpieszyło.
    > Wchodzę do apteki i nie mówię dzień dobry i proszę (podając receptę),
    > tylko dzień dobry 1834 66090282258. :-)

    A mozna by miec numer na czole wytatuowany, albo chipa w ... ciele :-)

    A w ogole po co wchodzic do apteki i slyszec "nie ma" - system
    powinien skierowac tam gdzie jest.
    Albo lekonosz dostarczyc leki do skrzynki, lub przy wyjsciu z
    przychodni dostalibysmy potrzebne ...

    J.

  • 48. Data: 2020-02-09 23:00:49
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-09 22:54, J.F. wrote:

> [...]
    > powinien skierowac tam gdzie jest.
    > Albo lekonosz dostarczyc leki do skrzynki, lub przy wyjsciu z

    Chcesz chodzić do przychodni?

  • 49. Data: 2020-02-10 00:38:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2020 19:09:31 +0100, heby napisał(a):
    > Jasne, to dlatego awarie google trwają tak długo, czasem przez kilak dni
    > nie ma jak wyszukac porn^M^M^M^M filmów naukowych.

    Poczekamy, az kiedys tak bedzie :-)

> [...]
    > nie zmieniło, tu zawsze naprawdę decyzyjnym fachowcem będzie tępy
    > pierdoła z tylnego rzędu sali plenarnej, bez względu na chwilową opcję

    Ktos mi kiedys zachwal dzial utrzymania jakosci oprogramowania IBM.
    Ale tam nie bylo informatykow, tylko prawnicy.
    Umowy analizowali, czy wszystko jest okreslone, zeby nie bylo
    watpliwosci co klient zamowil :-)

    J.

  • 50. Data: 2020-02-10 01:40:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-09 o 23:00, kk pisze:

    > Chcesz chodzić do przychodni?

    Wolisz za receptą stać w kolejce przed szpitalem?