    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DR, OC a niedługo PJ.
    Date: Sun, 9 Feb 2020 19:09:31 +0100

    On 09/02/2020 18:54, Robert Wańkowski wrote:
    > A trochę poważniej, to nie ma bezawaryjnych systemów.

    Jasne, to dlatego awarie google trwają tak długo, czasem przez kilak dni
    nie ma jak wyszukac porn^M^M^M^M filmów naukowych.

    > Pierwsze próby z jakąś kartą kasy chorych czy czegoś podobnego były ze
    > 20 lat temu na śląsku. I umarło, a może nie.
    > https://warszawa.naszemiasto.pl/karty-ubezpieczenia-
    zdrowotnego/ar/c3-94379

    Miałem tą kartę. Stracona szansa, wybrano najgordzy mozliwy chip przez
    co wiele potencjalnych ficzerów tej karty było niemozliwych od
    implementacji. M.in. możliwość wystawienia recepty właśnie.

    Tak jast zawsze jak za robotą biorą się politycy i (t/h)umaniści.

    Pamiętam kiedyś zaspół do spraw wdrożenia czegośtam [*], początek lat
    2000. Patrze w ten zespół, ze 30 osób. Ani jednego informatyka za to
    dużo prawników i jakiejś inne swołoczy. A informatyką się zajmowali i to
    taką detaliczną. Taki kraj fachowców. Nic się przez te dwadzieścia lat
    nie zmieniło, tu zawsze naprawdę decyzyjnym fachowcem będzie tępy
    pierdoła z tylnego rzędu sali plenarnej, bez względu na chwilową opcję
    polityczną.

    [*] Już zapomniałem, wybacz.