-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 26 May 2015 09:58:02 +0200
From: atm <...@v...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.7.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF przekręt
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
<55610d1a$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<mjsbh9$5vl$1@node2.news.atman.pl>
<5561ba5d$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<mjsnnn$jj5$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
<1xjyjd37rkod8$.rnsxy5j3ah81$.dlg@40tude.net>
<mk06q0$5cd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
In-Reply-To: <mk06q0$5cd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5564278b$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432627083 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8369 89.66.202.73:55609
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1894
X-Received-Body-CRC: 201685372
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562996
[ ukryj nagłówki ]On 2015-05-26 00:13, Tomasz Wójtowicz wrote:
> W dniu 2015-05-25 o 22:49, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Sun, 24 May 2015 16:37:44 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
>>
>>> A ja właśnie znam przypadek taki, że tej rury nie wspawali. Potem
>>> zdziwienie klienta, co ten silnik taki słaby.
>>
>> A ile tych koni ubyło że klient tak się zdziwił? 2 z 250? :)
>>
>
> Śmiej się pajacu. Samochód nie mógł rozpędzić się do prędkości
> autostradowej, więc powiedziałbym, że ze 100 koni zostało 30.
>
> Tutaj masz animację, jak działa układ wydechowy w dwusuwie:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine#/medi
a/File:Arbeitsweise_Zweitakt.gif
>
>
> może to ci rozjaśni w czym jest problem z nielaminarnym przepływem spalin.
Samochod mial zmodyfikowane oprogramowanie po wyrzuceniu DPF?
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
- 26.05.15 13:52 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 14:17 atm
- 26.05.15 15:57 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
- tak nieśmiało zapytam
Najnowsze wątki
- 2024-11-01 smartfon i zewnętrzny ekran
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-31 Dziady kręcące się koło szkoły
- 2024-10-31 Jak to robia w Nowym Jorku piesi
- 2024-10-31 Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- 2024-10-31 czyste powietrze
- 2024-10-31 (Dwaj) "Starzy" sędziowie SN niedopuszczalne skargi piszą [tako orzekł WSA]
- 2024-10-31 Planeta płonie
- 2024-10-31 zginął podczas zmiany kól
- 2024-10-30 Diesel spłonął :-)
- 2024-10-30 Re: Diesel spłonął :-)
- 2024-10-30 Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- 2024-10-29 Dzień jak codzień
- 2024-10-29 Holowanie
- 2024-10-30 soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)