-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: DPF przekręt
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
<55610d1a$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<mjsbh9$5vl$1@node2.news.atman.pl>
<5561ba5d$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<mjsnnn$jj5$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
<1xjyjd37rkod8$.rnsxy5j3ah81$.dlg@40tude.net>
<mk06q0$5cd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
Date: Tue, 26 May 2015 00:20:29 +0200
Message-ID: <p9n47s82hum0$.rgua50mi3rps$.dlg@40tude.net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432592431 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 89.77.179.152:61095
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2734284600
X-Received-Bytes: 2074
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562985
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 26 May 2015 00:13:19 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
> W dniu 2015-05-25 o 22:49, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Sun, 24 May 2015 16:37:44 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
>>
>>> A ja właśnie znam przypadek taki, że tej rury nie wspawali. Potem
>>> zdziwienie klienta, co ten silnik taki słaby.
>>
>> A ile tych koni ubyło że klient tak się zdziwił? 2 z 250? :)
>>
>
> Śmiej się pajacu. Samochód nie mógł rozpędzić się do prędkości
> autostradowej, więc powiedziałbym, że ze 100 koni zostało 30.
Tak, tak :)
I oczywiście przyczyną utraty 70% mocy było zawirowanie spalin w puszce
wydechu jakiś metr za kolektorem ;)
> Tutaj masz animację, jak działa układ wydechowy w dwusuwie:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine#/medi
a/File:Arbeitsweise_Zweitakt.gif
>
> może to ci rozjaśni w czym jest problem z nielaminarnym przepływem spalin.
I ten samochód klienta, co to mu wycięli DPF, to był dwusuw? ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.15 09:58 atm
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
- 26.05.15 13:52 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 14:17 atm
- 26.05.15 15:57 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=