-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
!peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
t-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: DPF przekręt
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
<55610d1a$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
<mjsbh9$5vl$1@node2.news.atman.pl>
<5561ba5d$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
<mjsnnn$jj5$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
<1xjyjd37rkod8$.rnsxy5j3ah81$.dlg@40tude.net>
<mk06q0$5cd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
Date: Tue, 26 May 2015 00:20:29 +0200
Message-ID: <p9n47s82hum0$.rgua50mi3rps$.dlg@40tude.net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432592431 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 89.77.179.152:61095
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 2734284600
X-Received-Bytes: 2074
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562985
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 26 May 2015 00:13:19 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
> W dniu 2015-05-25 o 22:49, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Sun, 24 May 2015 16:37:44 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
>>
>>> A ja właśnie znam przypadek taki, że tej rury nie wspawali. Potem
>>> zdziwienie klienta, co ten silnik taki słaby.
>>
>> A ile tych koni ubyło że klient tak się zdziwił? 2 z 250? :)
>>
>
> Śmiej się pajacu. Samochód nie mógł rozpędzić się do prędkości
> autostradowej, więc powiedziałbym, że ze 100 koni zostało 30.
Tak, tak :)
I oczywiście przyczyną utraty 70% mocy było zawirowanie spalin w puszce
wydechu jakiś metr za kolektorem ;)
> Tutaj masz animację, jak działa układ wydechowy w dwusuwie:
>
> http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine#/medi
a/File:Arbeitsweise_Zweitakt.gif
>
> może to ci rozjaśni w czym jest problem z nielaminarnym przepływem spalin.
I ten samochód klienta, co to mu wycięli DPF, to był dwusuw? ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 26.05.15 09:58 atm
- 26.05.15 10:44 mw
- 26.05.15 12:23 J.F.
- 26.05.15 13:52 Tomasz Wójtowicz
- 26.05.15 14:17 atm
- 26.05.15 15:57 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=