eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF przekrętRe: DPF przekręt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone02.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer02.am1
    !peering.am1!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: DPF przekręt
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <mjr12i$tdi$1@node2.news.atman.pl>
    <55610d1a$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjsbh9$5vl$1@node2.news.atman.pl>
    <5561ba5d$0$27516$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjsnnn$jj5$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <1xjyjd37rkod8$.rnsxy5j3ah81$.dlg@40tude.net>
    <mk06q0$5cd$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    Date: Tue, 26 May 2015 00:20:29 +0200
    Message-ID: <p9n47s82hum0$.rgua50mi3rps$.dlg@40tude.net>
    Lines: 26
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1432592431 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2188 89.77.179.152:61095
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 2734284600
    X-Received-Bytes: 2074
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2562985
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 26 May 2015 00:13:19 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):

    > W dniu 2015-05-25 o 22:49, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Sun, 24 May 2015 16:37:44 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
    >>
    >>> A ja właśnie znam przypadek taki, że tej rury nie wspawali. Potem
    >>> zdziwienie klienta, co ten silnik taki słaby.
    >>
    >> A ile tych koni ubyło że klient tak się zdziwił? 2 z 250? :)
    >>
    >
    > Śmiej się pajacu. Samochód nie mógł rozpędzić się do prędkości
    > autostradowej, więc powiedziałbym, że ze 100 koni zostało 30.

    Tak, tak :)
    I oczywiście przyczyną utraty 70% mocy było zawirowanie spalin w puszce
    wydechu jakiś metr za kolektorem ;)


    > Tutaj masz animację, jak działa układ wydechowy w dwusuwie:
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Two-stroke_engine#/medi
    a/File:Arbeitsweise_Zweitakt.gif
    >
    > może to ci rozjaśni w czym jest problem z nielaminarnym przepływem spalin.

    I ten samochód klienta, co to mu wycięli DPF, to był dwusuw? ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: