eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowegoRe: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!un
    t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
    TED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl> <1tyn9q7uvxh8$.dlg@myjk.org>
    <pb28a5$7nl$1@node2.news.atman.pl> <e...@m...org>
    <pb2u2i$av7$1@node1.news.atman.pl> <1xrdut59d43v$.dlg@myjk.org>
    <pb4voi$951$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 17 Apr 2018 17:25:52 +0200
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 83.31.147.139
    X-Trace: 1523978751 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31351 83.31.147.139:13162
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629288
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 17 Apr 2018 16:18:57 +0200, Marek S

    > Owszem! Napisałem, że EGR był czyszczony 2 miesiące temu i JEDNOCZEŚNIE
    > - uzupełniłem wypowiedź by dać pełny ogląd sprawy - że zadbałem o CAŁY
    > układ wydechowy. Nie zamiast ale dodatkowo!

    Trzeba było uzupełnić po kropce, bo w obecnym stanie wygląda jakbyś dwa
    miesiące temu kazał wszystko tylko sprawdzić.

    > P2080 i P2084. Non stop powracały przed wypaleniem.

    Nic dziwnego że powracały, skoro była usterka na czujniku (albo -ach)
    temperatury. Pewnie standardowo "wypadnięta" wtyczka, zaśniedziałe styki,
    zimny lut czy inne zwarcie. Awaria czysto elektryczna.

    Ergo, do usunięcia tej usterki (co pewnie w obecnej chwili udało się
    zupełnie przez przypadek dzięki przegrzaniu układu -- pytanie na jak długo)
    nie trzeba było wypalać serwisowo DPF i co za tym idzie wymieniać oleju
    tylko wystarczyło wjechać na kanał (albo wjechać pod auto), poruszać
    kabliczkami (ew. poczyścić styki itp.), skasować błędy i (o ile by się
    naprawę przeprowadziło poprawnie i pod warunkiem że od wywalenia błędów nie
    przejechało się zbyt dużo) normalnie przejechać, by się filtr sam wypalił.

    >> Nie ma czegoś takiego jak "niedokończona procedura".
    > Taki opis jednego z rejestrów mam na komputerze. Jest napisane, że
    > przejechano X kilometrów od ostatniej zakończonej sukcesem procedury
    > regeneracji DPF.

    Może sobie komputer notuje kiedy filtr był wypalony "do zera" (jako
    wiadomość dla serwisu w jakich warunkach auto jest używane). Póki jednak
    się mieści w określonym przedziale "czystości" to działa i nie ma żadnego
    znaczenia że się nie przepala za KAŻDYM RAZEM do zera (czy jak wolisz "nie
    kończy procedury"). Mój też się pewnie nie przepala do końca, ale
    generalnie mam to w nosie, skoro w takich mizernych warunkach działa od 3
    lat bez problemu.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: