eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowegoRe: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Date: Tue, 17 Apr 2018 16:18:57 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 58
    Message-ID: <pb4voi$951$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl> <1tyn9q7uvxh8$.dlg@myjk.org>
    <pb28a5$7nl$1@node2.news.atman.pl> <e...@m...org>
    <pb2u2i$av7$1@node1.news.atman.pl> <1xrdut59d43v$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: host178-89-206-0.limes.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523974738 9377 89.206.0.178 (17 Apr 2018 14:18:58 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Apr 2018 14:18:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <1xrdut59d43v$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629287
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.04.2018 o 10:33, Myjk pisze:

    >
    > To po cholerę było to wtrącenie o braku zmiany poziomu oleju sugerujące że
    > po wypalaniu NIC sie nie zmieniło? To ci piszę, że sam fakt braku przybycia
    > czy ubycia oleju (a raczej mieszanki olejowo-ON) niewiele jeszcze znaczy,
    > bo olej po takim wypalaniu serwisowym zmienia swoje właściwości. Ty w to
    > nadal wątpisz, ale oczywiście wymienisz.

    Czy ja gdziekolwiek napisałem, że wątpię w to, że olej po wypalaniu DPF
    tracił na jakości????

    A po co to wtrącenie? Aby podać jak najwięcej informacji z tego co
    zaobserwowałem w celu umożliwienia rozmówcom oszacowanie czy wszystko
    poszło jak trzeba.

    >
    > Póki co to ty zgrywasz wszystkowiedzacego mądralę. Podszywasz swoje
    > wypowiedzi ironiami -- i jeszcze masz potem pretensje że ktoś to zauważa.

    Wszechwiedzącego? I wszechwiedzący pyta ludzi na forum o podstawy?

    > No więc nie podzielam twojego "humoru" sugerującego że auto z DPF to gówno
    > totalne i niepotrzebne utrudnianie życia, bo wiem że za większość szkód w
    > samochodach (i nie tylko samochodach) odpowiadają w pierwszej kolejności
    > sami użytkownicy.

    Chyba znów mylisz osoby lub nieuważnie czytasz. Nigdy tak nie napisałem
    a wręcz przeciwnie - w innym wątku skrytykowałem pomysły pozbywania się DPF.

    >>> Nie wierzę w to co piszesz :-D :-D :-D
    >> Odpowiedziałem już na to pytanie, że 2 miesiące temu. Widzę, że masz
    >> ewidentny problem ze skupieniem się :-D
    >
    > Napisałeś że kazałeś "wszystko" PRZEJRZEĆ.

    Owszem! Napisałem, że EGR był czyszczony 2 miesiące temu i JEDNOCZEŚNIE
    - uzupełniłem wypowiedź by dać pełny ogląd sprawy - że zadbałem o CAŁY
    układ wydechowy. Nie zamiast ale dodatkowo!

    > czy dalej będziesz zgrywać cwaniaka? Czy EGR był WYCZYSZCZONY? Do tego
    > jakie błędy odczytałeś z kompa przed wzięciem się za wypalanie serwisowe?

    P2080 i P2084. Non stop powracały przed wypaleniem.

    >> A jak jest sprawny lecz ani razu nie dokończono
    >> procedury wypalania to ile km można przejechać?
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak "niedokończona procedura".

    Taki opis jednego z rejestrów mam na komputerze. Jest napisane, że
    przejechano X kilometrów od ostatniej zakończonej sukcesem procedury
    regeneracji DPF.


    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: