eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
    rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!ecngs!
    feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 19 Jun 2015 09:01:53 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <557ddd79$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <55817c20$0$27530$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <55818750$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <55826a48$0$27518$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5582fa81$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <5583be63$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1434697315 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2186 213.92.229.127:53510
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2956
    X-Received-Body-CRC: 4143946176
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564721
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-19 o 08:47, p...@g...com pisze:

    > --Byłem dzisiaj też u klienta niedaleko salonu opla i rozmawiałem z kierownikiem
    serwisu i powiedział, że tak ma to właśnie być i, że gdyby tylko rosło, to znaczy, że
    filtr nie działa prawidłowo. % zapełnienia ma się zmieniać dynamicznie, bo tak działa
    regeneracja pasywna...
    >
    > nie bede sie upieral bo dpf info ma tylko odczyt w petli (bez logowania) ale warto
    zeby ktos potwierdzil ta informacje ...
    >
    > --Póki, co kończę temat, bo już dostaję na głowę
    >

    To był komp KTS (?) pokazywał na żywo w czasie jazdy i wartość
    procentowego zapełnienia DPF pływała w zależności od dodawania gazu, ale
    przy dłuższej jeździe z jedną, nawet wysoką, prędkością (ok 120km/h)
    stabilizowała się w miarę na poziomie ok np. 16%.

    Wcześniej sprawdzałem wskazania dpf info z komputerem bosch, niestety na
    postoju i to co pokazywał dpf info zgadzało się zawsze z odczytem z
    kompa. Tak było 2 razy. Więc uznaję, że dpf info pokazuje prawidłowe
    wartości, tzn. nic innego i nic po za tym, co przeczyta z ECU, tak jak
    każdy inny komputer diagnostyczny (?).


    > c.d.n
    Wypluj te słowa :), mam przynajmniej nadzieję, że nie przed tym jak
    dojadę nim przynajmniej do 200 tys. :)


    >
    > P.

    Niestety tutaj jedynym wiarygodnym testem byłoby znalezienie w miarę
    świadomego użytkownika takiego samego wozu, ze zaktualizowanym softem i
    sprawdzenie równolegle kompem tych 2 aut. Napisałem na forum Captivy,
    ale tam za bardzo nie ma ruchu. Jak będę miał chwilę, to zarejestruje
    się na forum Antary.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: