    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    Date: Sun, 14 Jun 2015 23:00:46 +0000 (UTC)

    Użytkownik twistedme t...@o...pl ...

    > Kompletnie zatkany.
    >
    > Oddadzą mi te 80zł chociaż miałbym iść do sądu. Nie podaruję.

    I to jest postawa godna polecenia! Zbyt czesto machamy reka na takie
    sprawy!
    IMO tylko to moze ich czegos nauczyć.

    > WTF? Nigdy nie zostałem jeszcze oszukany przez tyle różnych osób w tak
    > krótkim czasie. Ręce i nogi opadają...

    To oczywiscie jest wina bardziej braku wiedzy, niechciejstwa oraz tego, ze
    zabierasz im czas ktory moga poswiecic na cos łatwiejszego niz pomyslenie.
    Chociaz sam do tego doszedłes, wiec zapewne mechanik tym bardzije powinien.

    > Jedyne, co mnie pociesza w tej całej sytuacji, to myśl, że moje problemy
    > z dpf'em mogą mieć związek z tym, co było w tej rurce, bo po
    > wyczyszczeniu błąd p0401 oczywiście się już nie pojawia, a dpf info tak
    > nie szaleje. W przeciągu 15 km zapełnienie zmieniło się tylko raz o 2%
    > (niestety w dół), co wcześniej się praktycznie nie zdarzało.
    >
    > Na szczęście mam znajomego, który co nieco grzebał przy swoich autach i
    > jutro czyścimy kolektor i tę chłodnicę za egr'em.
    >
    > Są takie warsztaty w których można stać za plecami i patrzeć?

    A sa takie w ktorych nie mozna?
    Oczywiscie wiem o ASO ale poza nimi...? Ja tam zawsze bezczelnie wchodze i
    patrze, chyba ze oddaje do mechanika do ktorego mam 100% zaufania.
    Jakby mnie wyprosili to ja bym im tez podziekował...