    Date: Sun, 14 Jun 2015 23:38:31 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy

    W dniu 2015-06-14 o 22:50, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Nie zostałeś raczej oszukany, tylko padłeś ofiarą indolencji pseudo
    > naprawiaczy.

    Jak zwał, tak zwał.

    Mieli zlecone naprawić błąd, powiedzieli, że naprawili i wzięli kasę,
    fakt, że jakieś grosze, bo za zaklejenie taśmą przewodu policzyli
    więcej, ale tu nie chodzi o kasę ale o fakt.

    > Oni wszyscy potrafią tylko dokonać odczytu z kompa, mechaniki jak widać
    > kompletnie nie ogarniają, więc nawet nie próbują.
    > Pewnie założyli awarię elektryczną i tylko takiej szukali.

    Znalazłem jakąś instrukcję serwisową do captivy i tam jest w przypadku
    p0401 tabelka. Rzeczywiście same mierzenie napięcia. Też mnie to
    zdziwiło. Może oni korzystają z tych tabelek właśnie.

    > Znalezienie dobrego mechanika nie jest jak widać proste, żaden szyld
    > tego nie zapewni.

    Już nie raz się śmiałem, do żony, że mam wszystkich mechaników
    poobrażanych i będę musiał do Bydgoszczy niedługo chyba jeździć :)