eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 02 Jun 2015 20:12:22 +0200
    From: twistedme <t...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d87f4$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8c77$0$2209$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d8f27$0$2194$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <556d9756$0$27513$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d995b$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <556d9bba$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 150602-1, 2015-06-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 40
    Message-ID: <556df206$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 213-92-229-127.serv-net.pl
    X-Trace: 1433268742 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8379 213.92.229.127:63817
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563604
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-06-02 o 16:12, p...@g...com pisze:
    > --Skoro czujnik zapełnienia pokazuje 6% i jest to stała wartość przy której ECU
    inicjuje wypalanie to dla mnie naturalnym jest, że ECU ma błędnie ustawiony parametr
    włączania procedury.
    >
    > przypomnijmy ze w tym konkretnym modelu silnika czujnik sam moze wywolac wypalanie
    DPF ...

    Tak tylko w kwestii formalnej :)

    Właśnie sobie przypomniałem, bo to chyba Ty dawałeś mi linka do vectra
    club, ja znalazłem niedawno te pytania i odpowiedzi w oryginale:
    http://workshop-manuals.com/vauxhall/astra-j/engine/
    technical_service_bulletins/inoperative_totally_part
    ially/diesel-particle_filter_%28dpf%29_question_and_
    answer/

    Co tam jest przetłumaczone jako:

    Pytanie 9: Czy czujnik filtra DPF odgrywa jakąś rolę w procedurze
    regeneracji?

    Odpowiedź: Czujnik nie inicjuje regeneracji. Czujnik DPF pełni rolę
    czysto diagnostyczną, monitorując przeciwciśnienie w filtrze cząstek
    stałych. Wyjątkiem są modele Antara, Captiva, Z20DTx, gdzie czujnik
    filtra DPF służy do aktywacji procesu regeneracji.

    Po angielsku brzmi:

    Question 9: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?

    Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on
    a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor
    the counter-pressure in the DPF.
    Exceptions are the Antara, Captiva, Z20DTx; on these models, the DPF
    sensor is involved in triggering the regeneration.


    Dla mnie to brzmi tak, że ciśnienie nie ma znaczenia w ogóle i to tylko
    informacja. Natomiast w odróżnieniu od tamtych, w Captivie i Antarze
    ciśnienie jest, między innymi, brane pod uwagę przy odpalaniu procesu
    regeneracji.

    "jest zaangażowany" a "służy do aktywacji" to chyba jednak co innego.
    Czy się mylę? Co o tym sądzisz?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: