-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: DPF
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<55100dda$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<1uv7fo0y7r298$.dlg@myjk.org>
<551015d6$0$15053$65785112@news.neostrada.pl>
<mf1s6s$p0l$1@usenet.news.interia.pl> <h...@m...org>
<mf1trs$sdg$1@usenet.news.interia.pl> <nghxmo0tpt9m$.dlg@myjk.org>
<55150476$0$8378$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
<5519188d$0$15668$65785112@news.neostrada.pl> <j...@m...org>
<551930e2$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Mon, 30 Mar 2015 14:16:13 +0200
Message-ID: <uzsrs2livfvn$.dlg@myjk.org>
Lines: 30
NNTP-Posting-Host: 83.6.46.54
X-Trace: 1427717759 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 83.6.46.54:14932
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558734
[ ukryj nagłówki ]Mon, 30 Mar 2015 13:17:54 +0200, Mirek Ptak
>> Realnie to wygląda tak, że przy zatrzymaniu komputer podaje dodatkowe
>> paliwo jeszcze przez 8-10 sek. (co zależy zapewne od temperatury),
> Na światłach zdarzyło mi się stać dłużej niż 10 sekund i zarówno w
> Vectrze spalanie chwilowe utrzymywało się na poziomie 5 litrów na
> godzinę jak i w Insigni - tu około 2 litrów na godzinę.
Dlatego napisałem, że to zależy od temperatury (zewnętrznej i kolektora).
Natomaist komputer nie podejmuje procedury wypalania DPFu na biegu jałowym.
>> Wszelkie teorie na temat wzrostu spalania na biegu jałowym i związanego z
>> tym trybu przepalania DPFu można między bajki wsadzić. To nie ma związku.
> Bzdura w ogólności - może w Maździe to prawda.
Gdy już spadło Ci to spalanie, to potem w tym samym cyklu postoju wskoczyło
ponownie na ~2L? Bo u mnie (i mówię o Insigni a nie o Mazdzie) -- nie.
Natomiast jak przejechałem trochę szybciej, obserwowałem wzmożone spalanie
chwilowe podczas jazdy, i ponownie było podniesione po zatrzymaniu, i znowu
tylko na chwilę. Ergo, procedura w poprzednim cyklu postoju się nie
zakończyła, ale została wstrzymana -- aby nie rozrzedzać oleju i nie
zalewać kolektora.
> [...] spadek na 0.5-0.7 jest bardzo
> wyraźnym sygnałem zakończenia wypalania :)
Mylisz pojęcia. Nie ZAKOŃCZENIA a jedynie WSTRZYMANIA.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.15 14:53 Mirek Ptak
- 30.03.15 16:36 Myjk
- 12.04.15 22:41 cef
- 13.04.15 05:00 Budzik
- 13.04.15 06:50 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=