eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: DPF
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55100dda$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uv7fo0y7r298$.dlg@myjk.org>
    <551015d6$0$15053$65785112@news.neostrada.pl>
    <mf1s6s$p0l$1@usenet.news.interia.pl> <h...@m...org>
    <mf1trs$sdg$1@usenet.news.interia.pl> <nghxmo0tpt9m$.dlg@myjk.org>
    <55150476$0$8378$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5519188d$0$15668$65785112@news.neostrada.pl> <j...@m...org>
    <551930e2$0$8369$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 30 Mar 2015 14:16:13 +0200
    Message-ID: <uzsrs2livfvn$.dlg@myjk.org>
    Lines: 30
    NNTP-Posting-Host: 83.6.46.54
    X-Trace: 1427717759 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8384 83.6.46.54:14932
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558734
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 30 Mar 2015 13:17:54 +0200, Mirek Ptak

    >> Realnie to wygląda tak, że przy zatrzymaniu komputer podaje dodatkowe
    >> paliwo jeszcze przez 8-10 sek. (co zależy zapewne od temperatury),
    > Na światłach zdarzyło mi się stać dłużej niż 10 sekund i zarówno w
    > Vectrze spalanie chwilowe utrzymywało się na poziomie 5 litrów na
    > godzinę jak i w Insigni - tu około 2 litrów na godzinę.

    Dlatego napisałem, że to zależy od temperatury (zewnętrznej i kolektora).
    Natomaist komputer nie podejmuje procedury wypalania DPFu na biegu jałowym.

    >> Wszelkie teorie na temat wzrostu spalania na biegu jałowym i związanego z
    >> tym trybu przepalania DPFu można między bajki wsadzić. To nie ma związku.
    > Bzdura w ogólności - może w Maździe to prawda.

    Gdy już spadło Ci to spalanie, to potem w tym samym cyklu postoju wskoczyło
    ponownie na ~2L? Bo u mnie (i mówię o Insigni a nie o Mazdzie) -- nie.
    Natomiast jak przejechałem trochę szybciej, obserwowałem wzmożone spalanie
    chwilowe podczas jazdy, i ponownie było podniesione po zatrzymaniu, i znowu
    tylko na chwilę. Ergo, procedura w poprzednim cyklu postoju się nie
    zakończyła, ale została wstrzymana -- aby nie rozrzedzać oleju i nie
    zalewać kolektora.

    > [...] spadek na 0.5-0.7 jest bardzo
    > wyraźnym sygnałem zakończenia wypalania :)

    Mylisz pojęcia. Nie ZAKOŃCZENIA a jedynie WSTRZYMANIA.

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: