eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • X-Received: by 10.140.102.179 with SMTP id w48mr109556qge.40.1427357607204; Thu, 26
    Mar 2015 01:13:27 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.102.179 with SMTP id w48mr109556qge.40.1427357607204; Thu, 26
    Mar 2015 01:13:27 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h3no4890203qgf.1!news-out.google.com!q90ni531qgd.1!nntp.google.com!h3no4890201q
    gf.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 26 Mar 2015 01:13:26 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55131432$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <550bdf4d$0$17772$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <55125de8$0$5880$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <55131432$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: DPF
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Thu, 26 Mar 2015 08:13:27 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558481
    [ ukryj nagłówki ]

    --Pojechałem dzisiaj w końcu do ASO, opisałem problem tak jak tu w pierwszym poście,
    poprosiłem, żeby sprawdzili ten DPF na kompie i sprawdzili ewentualną inną przyczynę.


    a wiec jeszcze raz bo widze ze sa jakies problemy:

    1 porzadna diagnostyka (opcom/tech 2)
    2 podmianka czujnika dpf aby wykluczyc jego awarie
    3 szukanie nieszczelnosci w ukladzie

    pod porzadna diagnostyka kryje sie podpiecie opcoma/tech 2 i sprawdzenie wszystkich
    bledow ze szczegolnym uwzglednieniem ECU, wystepujace bledy (po zapisaniu raportu)
    kasujemy po czym wykonujemy jazde probna i ponownie sprawdzamy

    jesli brak bledow nastepne kroki mozna przeprowadzic w dowolnym wiekszym warsztacie
    niekoniecznie w ASO, zamawiamy czujnik (200 pln na allegro) i wymieniamy, jedziemy
    50-100-150 i patrzymy czy wypala (standard dla captivy w miescie to 400-500 km)

    szukamy nieszczelnosci w przewodach dpf najczesciej uszkodzeniu ulega przewod
    elastyczny sporadycznie sztywny/metalowy to standartowa usterka, ktora o dziwo
    potrafi polozyc wielu mechanikow i wtedy wyjezdzaja z flexem :-)

    PS jaki jest przebieg tej captivy ? zweryfikowany czy dziadek do kosciola w Reichu
    jezdzil ? DPF (sam filtr) tez nie jest wieczny

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: