  • Data: 2012-09-13 17:41:19
    Temat: Re: DObrej jakosci, wiekszej srednicy termokurcze?
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Potrzebuje koszulki termokurczliwe w troche wiekszej ilosci
    > - 50-100m.
    >
    > Koszulki przezroczyste lub ew. pol-przezroczyste.
    > Wazne zeby wygladaly dobrze. Wlasciwosci elektryczne dowolne ;)

    Ja używam rury termokurczliwe sprzedawane w sklepach modelarskich do
    obkurczania pakietów, coś takiego jak tu:
    http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1179,koszu
    lka-termokurczliwa-40-mm-przezroczysta.
    Wiesz do czego tego używam :-)
    Dostawcą jest Pelikan z Czech, ale z dwa lata temu nie chcieli ze mną gadać.
    Jakbyś znalazł źródło albo dobił się do Pelikana to daj znać. Ja potrzebuję
    przynajmniej szpulę rury (20-100m) o szerokości przed skurczeniem 35-40mm.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl