  • 1. Data: 2012-09-13 16:56:55
    Temat: DObrej jakosci, wiekszej srednicy termokurcze?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Czesc :)

    Potrzebuje koszulki termokurczliwe w troche wiekszej ilosci
    - 50-100m.

    Koszulki przezroczyste lub ew. pol-przezroczyste.
    Wazne zeby wygladaly dobrze. Wlasciwosci elektryczne dowolne ;)

    Liczac z obwodu plytki srednica _po_ skurczeniu 4cm.

    Kupilem na probe koszulki od tego sprzedawcy:
    http://allegro.pl/rurki-koszulki-termokurczliwe-51-0
    mm-1m-do-600v-i2600973925.html
    ale niestety sa mleczne, widac smuuugi z procesu produkcji,
    grubasne i generalnie wygladaja "bidnie".

    Moze znacie sprawdzone zrodlo? Bylbym wdzieczny za polecenie.

  • 2. Data: 2012-09-13 17:41:19
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    > Potrzebuje koszulki termokurczliwe w troche wiekszej ilosci
    > - 50-100m.
    >
    > Koszulki przezroczyste lub ew. pol-przezroczyste.
    > Wazne zeby wygladaly dobrze. Wlasciwosci elektryczne dowolne ;)

    Ja używam rury termokurczliwe sprzedawane w sklepach modelarskich do
    obkurczania pakietów, coś takiego jak tu:
    http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1179,koszu
    lka-termokurczliwa-40-mm-przezroczysta.
    Wiesz do czego tego używam :-)
    Dostawcą jest Pelikan z Czech, ale z dwa lata temu nie chcieli ze mną gadać.
    Jakbyś znalazł źródło albo dobił się do Pelikana to daj znać. Ja potrzebuję
    przynajmniej szpulę rury (20-100m) o szerokości przed skurczeniem 35-40mm.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 3. Data: 2012-09-13 17:57:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    O! Dzieki :)

    Zamowie na probe kilka srednic...

  • 4. Data: 2012-09-13 20:44:38
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:
> [...]
    > grubasne i generalnie wygladaja "bidnie".
    >
    > Moze znacie sprawdzone zrodlo? Bylbym wdzieczny za polecenie.

    zadzwoń do radpolu może się dogadasz

    jeffrey

  • 5. Data: 2014-04-04 08:23:39
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 13 września 2012 16:56:58 UTC+2 użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Czesc :)
    >

    > Potrzebuje koszulki termokurczliwe w troche wiekszej ilosci
    >
    > - 50-100m.
    >

    > www.wkk.com.pl firma z bardzo dobrą jakością dostarczają rury do Philipsa i
    Hitachi.