  • 1. Data: 2003-08-22 18:05:54
    Temat: DNS
    Od: "Krzysztof L" <k...@p...fm>

    Czy znacie jakies inne publiczne DNS-y oprócz 194.204.159.1 lub
    194.204.152.34 ? A może znacie jakąś stronkę gdzie można zaczerpnąć
    informacji?
    K.L

  • 2. Data: 2003-08-22 22:53:23
    Temat: Re: DNS
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <bi5hl0$oh5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Krzysztof L napisał(a):

    > 194.204.152.34 ? A może znacie jakąś stronkę gdzie można zaczerpnąć
    > informacji?
    Powinieneś zapytać dostarczyciela łącza.

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 3. Data: 2003-08-23 07:46:08
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Krzysztof L wrote:
    > Czy znacie jakies inne publiczne DNS-y oprócz 194.204.159.1 lub
    > 194.204.152.34 ?

    Rooty?

  • 4. Data: 2003-08-23 10:48:00
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    User Vatazhka <v...@l...localdomain> wrote:
    > Rooty?

    To bardzo zła rada. Niech szuka u swojego providera.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 5. Data: 2003-08-24 07:38:26
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    User Vatazhka <v...@l...localdomain> wrote:

    > Rooty?

    O chybią nie robią rekursji
    :)

  • 6. Data: 2003-08-24 07:38:42
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Piotr KUCHARSKI wrote:
    > To bardzo zła rada. Niech szuka u swojego providera.

    Jakie pytanie, taka odpowiedź.

  • 7. Data: 2003-08-26 10:03:54
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jakie pytanie, taka odpowiedź.

    I tu nie masz racji. Mogles odpowiedziec powaznie na glupie pytanie, a
    wtedy mielibysmy o tobie wyzsze mniemanie ;-)

  • 8. Data: 2003-08-28 08:56:53
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 2 KrzysiekPP wrote:

    > I tu nie masz racji.

    Niby dlaczego?

    > Mogles odpowiedziec powaznie na glupie pytanie

    To była przeca poważna odpowiedź.

    > a wtedy mielibysmy o tobie wyzsze mniemanie ;-)

    Kto by miał ten by miał, u mnie nie zmalało.

    PS. Uwaliłeś kodowanie.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.2, OE-QuoteFix,