  • 1. Data: 2003-01-30 23:01:22
    Temat: Re: DMCA w Polsce?
    Od: "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl>

    Witam!
    Nie wiem jak to moze wygladac z punktu widzenia polskiego prawa. Ja na
    poczatek odeslalbym im odpowiedz w ktorej napisalbym ze kompletnie nie
    rozumiem ich maila i prosze o wyslanie go w jezyku polskim (oczywiscie
    napisalbym to wszystko po polsku). Mysle ze to moglby byc wystarczajacy
    czynnik zniechecajacy ich do dalszego dzialania. Trzeba tez brac pod uwage
    mozliwosc ze ktos poprostu robi sobie kpiny z ludzi a "Dwie wieze" z uwagi
    na popularnosc sa najlepszym materialem na taki kawal.

    Tomasz Nidecki (Nidas)
    http://www.earth.pl

  • 2. Data: 2003-01-31 09:29:19
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Tomasz Nidecki (Nidas)" <n...@e...pl> napisał(a):

    > czynnik zniechecajacy ich do dalszego dzialania. Trzeba tez brac pod uwage
    > mozliwosc ze ktos poprostu robi sobie kpiny z ludzi a "Dwie wieze" z uwagi
    > na popularnosc sa najlepszym materialem na taki kawal.

    Chyba niestety nie... Slashdot i google pokazuja wiecej takich
    przypadkow.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 3. Data: 2003-01-31 21:41:54
    Od: Marcin Gorycki <m...@N...marsa10.neostrada.pl>

    Tomasz Nidecki (Nidas) wrote:
> [...]
    > mozliwosc ze ktos poprostu robi sobie kpiny z ludzi a "Dwie wieze" z uwagi
    > na popularnosc sa najlepszym materialem na taki kawal.

    Popieram. Jesli ten mail jest prawdziwy (prawdopodobnie jest), to jest
    to amerykanska prawnicza masowka i strzal na oslep, bez sprawdzania do
    kogo faktycznie jest kierowany. Nalezy gosciom napisac po polsku zeby
    laskawie spierdalali do czasu az znajda polski paragraf na opisywane
    przestepstwa i w ladnej polszczyznie sformulowali zarzuty.

    A nie jestem pewien czy w POLSKIM prawie istenieje odpowiedzialnosc ISPa
    za przesylane w jego sieci dane. Bo jesli istnieje to TPSA mialaby spore
    klopoty :-)

  • 4. Data: 2003-02-01 08:15:06
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Marcin Gorycki <m...@n...marsa10.neostrada.pl> wrote:
    > A nie jestem pewien czy w POLSKIM prawie istenieje odpowiedzialnosc ISPa
    > za przesylane w jego sieci dane. Bo jesli istnieje to TPSA mialaby spore
    > klopoty :-)

    Za przesyłane dane pewnie nie ma, ale za to, co użytkownicy robią,
    to być powinna, jeśli nie ma. Post factum, oczywiście, i w formie
    karania użytkownika, nie ISP-a. Inna sprawa, że można to samemu
    sobie załatwić przez odpowiednie AUP.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 5. Data: 2003-02-01 08:18:00
    Od: m...@n...pl

> [...]
    > laskawie spierdalali do czasu az znajda polski paragraf na opisywane
    > przestepstwa i w ladnej polszczyznie sformulowali zarzuty.
    Zdecydowanie się zgadzam, tutaj obowiązuje ciągle polskie prawo i jeśli
    chcą Ci postawić jakiekolwiek zarzuty to na podstawie polskiego prawa a
    nie paragrafów zza oceanu. Czy jeśli chińska instytucja napisze do
    Ciebie, że masz posprzątać na komputerach klientów będziesz siedział ze
    słownikiem?:) /dev/null na drzewo, szarogęszenie się jankesów jest nie
    do zniesienia ostatnio...

    pozdr
    mazek

    --
    http://www.netsync.pl/~mazek/ : http://www.keyserver.net/
    GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B 7F48 AEE4 776F 5688 DC89