  • 1. Data: 2002-08-14 11:23:05
    Temat: Re: Europejski punkt widzenia?
    Od: "Wojciech Czapliński" <c...@m...eu.org>

    > http://www.theregister.co.uk/content/6/26612.html
    >
    > Czyli czemu Europa ma walczyc o wolny Internet.
    >
    > Bardzo ciekawe, w sumie trudno sie nie zgodzic.

    Jedyne z czym sie moge zgodzic, to ujednolicenie praw i zasad dostepu do
    sieci, ale na swiecie nie tylko w Europie. Jest to swego rodzaju utopia ! bo
    niestety ludzkosc nie dorosla jeszcze (i chyba nigdy nie dorosnie) do
    szerszego myslenia, do ujednolicenia prawa etc. Chociaz prosciej bedzie
    ustanowic prawa w wirtualnym swiecie, niz w rzeczywistosci ...

    Jest jeszcze jedna sprawa szeroko pojetej anonimowosci w sieci, ktora niby
    jest, niby jej nie ma. Osobiscie jestem za jej pewnym ograniczeniem, w mysl
    odpowiedzialnosci za swoje slowa i czyny. Niech wszyscy mowia, pisza co chca
    pod warunkiem, ze maja na uwadze dobro innych. Czyzbym znowu doszedl do
    utopii ?

    Wojciech Czapliński