  • Data: 2011-02-20 15:35:03
    Temat: Re: DLACZEGO aktualizacje wkurzaja??
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-02-2011 o 14:49:02 Kris <n...@w...pl> napisał(a):

    > juz wicej nie kupie Noki
    > co kazde firmware trzeba robic kopie i konfigurowac
    > telefon na nowo, przywracanie kopi ustawien oczywiscie jest znanym bledem
    > jedynie kontakty maja sens...

    Aż tak często wychodzi nowy firmware do Twojego modelu, że aż męczy, wow :)

    Ja robię raz na kilka miesięcy (pół roku i rzadziej) hard reset i nie jest
    dla mnie problemem ustawianie wszystkiego od nowa. Faktem jest że to już
    troszkę przypomina reinstalkę Windowsa w kompie, ale w przypadku komórki
    jest to do 1h a w przypadku Windowsa, hmm, z 8h.. :/

    > i tak co jakis czas czlowiek traci godziny na przywrocenie telefonu do
    > zycia
    > w Androidzie jest to samo ?

    Naprawdę godziny? Z Ovi synchronizują się notatki, książka adresowa i
    kalendarz i mi to starcza. Nigdy nie korzystałem z backupu ustawień w PC
    Suite. Chyba taki jest, ja wolałem poświęcić tą godzinę i polegać na sobie
    :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?