eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRe: DL 650 vs DL 1000
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 11. Data: 2009-03-31 11:51:26
    Temat: Re: DL 650 vs DL 1000
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Artur_ pisze:
    > całą Europę po kilka razy tym zwiedzili. Im więcej czytania i słuchania
    > o turystyce tym więcej słyszy się o ciężkich enduro. Przesiadując na
    > forum Varadero wręcz mnie przekonano, że XL1000 to jak najbardziej dobry
    > wybór na początek... Kilka dni temu zasiadłem na nim w salonie hondy i
    > ponownie zwątpiłem. Stąd też przystopowałem z wagą moto i chcę zejść co

    Dlatego odradzałem. Generalnie pomijając moc to te motocykle to straszne
    kloce, co spowoduje, że na asfalcie będziesz się czuł dobrze, jak na
    każdym innym moto, a na szutrach i gorszym terenie będzie walka, również
    jak na każdym innym moto.

    > najwyżej do poziomu DL650. Transalpem nie jechałem, ale wizualnie suzuka
    > bardziej mi podchodzi (cenowo też).

    Weź tylko poprawkę, że AFAIK to maly i duży V-strom mają tą samą
    wielkość nadwozia, a do tego poza asfaltem średnio się nadają.

    > Wkurza mnie jedynie wtrącanie co
    > rusz, że "jak nie ma litra to się nie nadaje" :( Z pewnością będę
    > nasłucham się tego jeszcze nie raz...

    Olej takich mądrali. Oni sobie walną taki tekst, a Ty będziesz przecież
    jeździł tym na co dzień i tylko od Ciebie zależy, czy sprawi Ci frajdę,
    czy tylko będzie imponować kolegom.

    pozdr
    DP
    TL-S


  • 12. Data: 2009-04-01 02:48:18
    Temat: Re: DL 650 vs DL 1000
    Od: "smoq" <p...@p...fm>


    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:9a1c8132-b2a0-420d-85fc-92e2f49a6dcd@w9g2000yqa
    .googlegroups.com...
    On 30 Mar, 09:23, "smoq" <p...@p...fm> wrote:
    > Przy predkosciach ~180kmh DL650 spala okolo 8 litrow...

    Dla DL650 to jest ~Vmax. Tak eksploatowany to będzie żarł i paliwo i
    olej.

    > Kumpel jest bardzo zadowolony ze swojego DL650, jedynie narzeka na
    > wężykowanie motoru odczuwalne od 120-130, podobno litrowka tego nie ma

    A w jakiej konfiguracji mu tak wężykował?


    Solo z jednym kufrem, podobno ten jeden kufer w konfiguracji solo moze w
    jakis aerodynamiczny sposob tak wplywac na te moto, mozliwe ze w litrze jest
    inna rama bo to nie wystepuje

    --
    pzdr smoq



  • 13. Data: 2009-04-01 07:23:18
    Temat: Re: DL 650 vs DL 1000
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 04:48, "smoq" <p...@p...fm> wrote:
    > A w jakiej konfiguracji mu tak wężykował?
    >
    > Solo z jednym kufrem, podobno ten jeden kufer w konfiguracji solo
    > moze w jakis aerodynamiczny sposob tak wplywac na te moto

    No to albo ma jakiś nietypowy kufer (jakiś kanciasty czy co), albo
    problem leży w czem innem. Właściwie wszyscy DL-owcy z którymi
    gadałem jeżdżą z dużymi topkejsami (45l czy Maxxia) i nie słyszałem o
    wężykowaniu przy żadnej prędkości. Niezależnie od wagi jeźdźca, opon i
    założonej szyby. A jak się miewa jego łożysko główki ramy? Może niech
    spróbuje zalać twardszy olej w amortyzatory?

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]


  • 14. Data: 2009-04-01 22:41:14
    Temat: Re: DL 650 vs DL 1000
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Artur_ napisał(a):
    > Don Pedronapisal
    >
    >> Artur_ pisze:
    >>
    >>> Odświeżę temat. Nastawiałem się na Varadero XL1000, ale mam ograniczone
    >>> (...)
    >>> problem? Moto staje się zawalidrogą, czy co? Dodam, że początkowo
    >>> nastawiałem się na GS500 (po wdrożeniu się w tematykę turystyki
    >>> zrozumiałem do czego służą moto typu DL650/1000/XL1000 ;) )
    >
    >> Ciekawy masz rozrzut. Ale przymierzałeś się do Wiadra i dużego V-stroma?
    >> No i co oznacza, że wdrożyłeś się w tematykę turystyki? Jeśli nakręciłeś
    >> turystycznie trochę kilometrów to będziesz wiedział, czego szukać. Jeśli
    >> była to turystyka internetowo-książkowa to bierz małego V-stroma albo
    >> Transalpa. W porównaniu z GS-em przyspieszenia będą znaczne.
    >
    > I właściwie tyle mi wystarczy ;) Generalnie jestem totalnym świerzakiem
    > jeśli chodzi o dwa kółka - jazda motorowerem czy MZką kilka lat temu
    > moim zdaniem nijak nie daje mi wystarczających umiejętności. Stąd też
    > początkowo nastawiałem się na GS500 - nie trudno znaleźć takich, którzy
    > całą Europę po kilka razy tym zwiedzili. Im więcej czytania i słuchania
    > o turystyce tym więcej słyszy się o ciężkich enduro. Przesiadując na
    > forum Varadero wręcz mnie przekonano, że XL1000 to jak najbardziej dobry
    > wybór na początek...

    Daj se spokoj. Wiem, ze imidz wielkiego podroznika jest mocno necacy ale
    nie musisz od razu kupowac wypasionego wiadra.
    Poczatkujacemu motocykliscie o skromnym budzecie doradzalbym GSa -
    oczywiscie piecsetke od Suzuki a nie tego czegos od smigielka ;)
    Jezeli cie stac, to przestan sie drapac w glowe i kup tego DLa650 - tak
    naprawde dopiero po kilku latach przyjdzie kres mozliwosci waszego
    wspolnego z nim rozwoju. Wtedy bedziesz wiedzial, czy kupowac wiadro,
    czy tez masz ochote posmakowac czegos zupelnie innego (nie wiem -
    goldas? armatura? hardenduro?) :)

    --
    pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
    zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
    Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
    Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: