  • 1. Data: 2011-01-22 21:04:11
    Temat: DFI & 875k
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Witam

    Ma ktoś może u siebie płyte DFI LanParty T3eh9 i procka 875K ?
    Założyłem dziś na płyte wspomnianego procka wersja (ES)
    / Family 6 - Model E - Stepping 5 - Revision B1 /
    no i niestety mam problem z ustawieniem mnożnika powyżej 22
    Nawet jesli ustawie w bios ratio np. 24, po restarcie plyta wstaje z procem
    na 133x22
    a w biosie dalej siedzi wpisane ratio 24. Obniżyć mnoznik się da i jest OK.
    No i tu pojawia się pytanie czy z prockiem jest jakieś jajo czy może z płytą
    BCLK sie kreci bez problemu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-22 21:26:16
    Temat: Re: DFI & 875k
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ma ktoś może u siebie płyte DFI LanParty T3eh9 i procka 875K ?

    Dodam jeszcze moze ze oznaczenie procka mam dokładanie takie
    http://www.benchmark.pl/uploads/backend_img/fotki_re
    cenzje/3046_procesory_intel_core_i5_655k_i7_875k/lyn
    nCPUZ3D.png

    wiec dlatego jestem sklonny przypuszczac ze to MB jakies jaja robi
    bios oczywiscie najnowszy z dostepnych - 08/2010 :(

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-01-25 15:15:16
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > no i niestety mam problem z ustawieniem mnożnika powyżej 22
    > Nawet jesli ustawie w bios ratio np. 24, po restarcie plyta wstaje z
    > procem na 133x22

    jakoś nie słyszałem o tym by intel odblokował mnożniki no chyba, że coś się
    im raptem zmieniło.

  • 4. Data: 2011-01-25 23:19:06
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jakoś nie słyszałem o tym by intel odblokował mnożniki no chyba, że coś
    > się im raptem zmieniło.

    Widocznie nie musisz o wszystkim slyszec ;)