  • 1. Data: 2011-02-01 05:40:04
    Temat: DELL precision 670 pad
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    ok. wiem, ze to stary sprzet, ale sprawdzal sie znakomicie, az tu
    ktoregos dnia, nie dal sie juz wlaczyc. kombinowalem, kombinowalem.
    spedzilem ponad 10 godzin z pomoca techniczna della (oczywiscie sprzet
    nie jest juz na gwarancji), ktora wcisnela mi nowa plyte glowna. nie
    pytaj o swiatelka w panelu kontrolnym, bo tam jest istna dyskoteka.
    cala sekwencja zmian trwa ponad 30 sekund i wystepuja kombinacje
    ktorych nie ma w instrukcji.
    co jest jednak zagadkowe, to to, ze kiedy wyjmie sie baterie na plycie
    (tak wymienialem baterie na nowa), nagle komputer daje sie wlaczyc
    jakby nigdy nic. oczywiscie wszyskie wpisy usera w BIOS ida sie
    ryckac. sam BIOS nie generuje zadnych bledow z wyjatkiem pierwszego
    razu po wyjeciu baterii, i tego ze bateria ma niski poziom napiecia.
    jak masz jakis pomysl co to moze byc, lub co sprawdzic to daj znac.
    z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2011-02-01 07:34:38
    Temat: Re: DELL precision 670 pad
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Uzytkownik "rs" <n...@n...spam.pl> napisal w wiadomosci

    >ryckac. sam BIOS nie generuje zadnych bledow z wyjatkiem pierwszego
    >razu po wyjeciu baterii, i tego ze bateria ma niski poziom napiecia.

    Mialem kiedys plyte glówna, w której bateryjka bardzo szybko sie
    rozladowywala (tydzien). Okazalo sie, ze kondensator równolegly w galezi tej
    bateryjki mial uplywnosc. Odlutowalem go i plyta dziala do dzis.

  • 3. Data: 2011-02-01 18:24:35
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011 08:34:38 +0100, "nom" <n...@u...gazeta.pl>
    wrote:

> [...]
    >rozladowywala (tydzien). Okazalo sie, ze kondensator równolegly w galezi tej
    >bateryjki mial uplywnosc. Odlutowalem go i plyta dziala do dzis.

    dzieki za odpowiedz. to raczej nie plyta, bo wymienilem juz na nowa i
    jest dokladnie to samo. ale w sumie dobrze, ze wymienilem, bo dwa
    kondensatory przy bloku regulatora napiecia dla drugiego CPU zaczely
    puszczac elektrolit. wiec przynajmniej to mam z glowy. <rs>