  • 1. Data: 2013-06-12 14:24:54
    Temat: DDR 1GB do KT600 (3x)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Potrzebuję 3 szt. DDR1 do archaicznego Via KT600 (płyta Asus).

    Sprzedawcy z Allegro mają pamięci Samsunga po ok. 30zł/szt (do VIA i SIS), ale
    nie gwarantują że pójdą na KT600, albo wprost piszą że nie.

    No więc czy te kości pójdą na KT600?
    A jeżeli nie, to czym sugerować się przy kupnie?

  • 2. Data: 2013-06-12 23:10:36
    Temat: Re: DDR 1GB do KT600 (3x)
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    Powinny pójść wszystkie moduły DDR posiadające prostokątne kości
    pamięci. Te kwadratowe (BGA) raczej nie działają. Na bardziej
    archaicznym KT400 działają mi takie, które nie działają na płytach
    Intela (też prostokątne).

  • 3. Data: 2013-06-13 08:46:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 14:24:54 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Sprzedawcy z Allegro mają pamięci Samsunga po ok. 30zł/szt (do VIA i SIS), ale
    > nie gwarantują że pójdą na KT600, albo wprost piszą że nie.
    >
    > No więc czy te kości pójdą na KT600?

    Ja na KT600 miałem 2 moduły bo 1 GB firmy KingMax (prostokątne kości,
    nie BGA), działało bardzo dobrze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138