  • Data: 2011-02-17 01:24:56
    Temat: Re: [DC] potrzebny sprawdzony tłumikarz
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerzu" napisał
    > Potwierdzam. To co u jednego z tłumikarzy miało się zakończyć wymianą
    > połowy wydech, na Harfowej skończyło się dospawaniem 10 cm. kawałka
    > rury.
    mój mechanik powiedział, że wkrótce do wymiany będzie łącznik elastyczny
    wydechu więc zrobiłem mały wywiad. Zadzwoniłem do ASO i dowiedziałem się, że
    łącznik kosztuje 70 zł, ale niestety samego łącznika wymienić nie mogę bo
    jest on integralną częścią układu wydechowego, który mogę wymienić w całości
    i co będzie kosztowało 1200 zł (same części). Na Noteckiej (Gom polecał i
    dawał namiary kilka postów wstecz) praktycznie od ręki wymienili łącznik w
    jakieś 45 minut, także mogę ich spokojnie polecić

    --
    Tomek