  • Data: 2011-08-19 10:07:19
    Temat: Re: DC - Zakopane jak zwykle
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup
    >Ja byłem z Poroninie 11-13.08.2011 o to co się działo w Zakopanem i
    >na
    >drogach dojazdowych uświadamia mnie że zimowa olimpiada w Zakopanem
    >nie ma
    >szans :)

    Przewidujac tlumy lekko przesunalem termin .. i nie bylo tak zle :-)

    >Po drugie nie wiem co ludzie w tej miejscowości widzą, przecież tam
    >nawet
    >nie ma miejsca żeby zaparkować względnie blisko w mieście. Nie mówiąc
    >już o
    >tłumach pieszych.

    No wiesz - nie tylko miasto, korek na zakopiance robia tez turysci z
    okolic - z Poronina np :-)

    A potem to juz normalnie - parkujesz pod kwatera, i albo mieszkasz w
    "miescie" i wszedzie masz blisko piechota, albo gdzies na zadupiu i
    jestes skazany na komunikacje publiczna :-)

    >13.08 wracałem z Niedzicy przez Nowy Targ, Czarny Dunajec, Jabłonka,
    >Zawoja, Maków, DK 28 do Zatorui póżniej przez Tychy do Bytomia. I o
    >ile ja
    >nie miałem najmniejszego problemu to w przeciwną stronę od Wadowic
    >korek
    >był do samego Makowa (na CB mówili że około 3 godziny stania), przed
    >Wadowicami około godziny stania. Zakopianka oczywiście zapchana.

    Ale zapchana na 3h jazdy czy zapchana na stojaco ? :-)

    J.