-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: The_EaGle <e...@j...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [DC] Wypadek na Puławskiej
Date: Wed, 23 Feb 2011 17:08:35 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 34
Message-ID: <ik3be4$82g$1@news.onet.pl>
References: <ik0ldg$668$1@mx1.internetia.pl>
<4d64251c$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1298477316 8272 195.117.162.130 (23 Feb 2011 16:08:36 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Feb 2011 16:08:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <4d64251c$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2352442
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-22 22:05, Tomasz Pyra pisze:
> W dniu 2011-02-22 16:33, DoQ pisze:
>> Witam,
>>
>> http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,rozbila-sie-na-
slupie,76466.html
>> I znowu znienacka wyskoczył słup...
>
> U wielu kierowców, jeżeli droga ma więcej niż jeden pas ruchu do jazdy w
> jedną stronę, oznacza to że jest to niemiecka autostrada bez
> ograniczenia prędkości.
>
> A to że są tam skrzyżowania, przejścia dla pieszych i tym podobne
> atrakcje to już jakoś niewielu zauważa - w dodatku te pasy i
> skrzyżowania na drogach wielopasowych są bardziej zdradliwe niż na
> dwukierunkowej z jednym pasem w każdą stronę.
>
Dokładnie tak jest - tzn kierowca dostosowuje prędkość auta do wrażenia
prędkości. Dlatego wrażenie że jedziemy wolniej jest intensywniejsze na
szerokich drogach a wrażenie większej prędkości jest na drogach wąskich.
Dlatego kierowcy na szerokich wielopasmowych i pustych drogach jeżdżą
szybko a zwalniają kiedy jest wąsko. Chciałbym zauważyć że to powszechne
zjawisko występuje tak przed jak i za Odrą.
Tymczasem przekroczenie ulicy przez pieszego na 2-3pasmowej jezdni gdzie
odbywa się ruch i nie ma świateł to walka o życie. Dodatkowo dochodzi
większa prędkość samochodów.
Natomiast czy są bardziej zdradliwe to zależy od tego jak zarządca drogi
podejdzie do bezpieczeństwa. Wiele tych zdradliwych efektów można
wyeliminować.
Pozdrawiam
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.11 19:21 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=