  • Data: 2010-11-12 13:00:59
    Temat: Re: [DC] Stłuczka na Wiśniowej - gdzie wina?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-09 23:12:46 +0100, "Szuwaks" <s...@g...pl> said:

    > Witam,
    >
    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    >
    > No nie, nie przeginaj.
    > Zupełnie zmieniasz kontekst odpowiedzi.

    Pociągnąłem do samego końca we wskazanym kierunku i taki wniosek się pojawił.
    :-)

    Wiesz, jestem zdecydowanym wrogiem oznaczania samochodów świeżo
    upieczonych kierowców zielonym listkiem.
    I nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele osob sugeruje, że są
    chamami na drodze i MUSZĄ zobaczyć taki listek, by coś ułatwić innemu
    kierowcy. A ja mam w dupie czy jest świeżo upieczony, czy leżakował 40
    lat, czy jest Vettelem polskich dróg. Jeśli trzeba pomogę każdemu, a
    nie tylko tym oznaczonym.

    I spotykam się z atakami ludzi, ktorym się wydaje że są normalni, no bo
    jak to? Jak to, mam nie wiedzieć kto kieruje?
    Ci uważający się za normalnych twierdzą, że takiemu oznaczonemu trzeba
    pomagać, nie trąbić itp.
    No, to sprawdzam to do końca we wskazanym kierunku i wychodzi mi, że ci
    normalni tym nieoznaczonym wygrażają pięściami, trąbią jak szaleni,
    zajeżdżają drogę itd.
    Tyko dlatego, że ktoś nie ma naklejki...
    ;>

    Jeden pies, czy świeży, czy stary - jeśli jest na drodze, to ma znać przepisy.
    (nawet prawo mówi to samo)

    > Ten dokument w wielu przypadkach jest tylko zaświadzczeniem udanego
    > zdania egzaminu.
    > I wiesz o tym doskonale.

    Tak, to jest chyba największy problem.
    ;(((