    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [DC] Rondo Radosława
    Date: Sun, 31 Oct 2010 18:46:48 +0100

    Rondo Babki Radoslawa to jest jakis potworny dziwoląg, ani turbinowe,
    ani zwykłe (z pasami dookoła), ani z pasami 'na wprost'. Dobrze, że
    zmieniają.

    W tej chwili jest tak, że jeśli się ustawię na środkowym pasie przed
    rondem, to jest to zgodnie ze znakami przed rondem pas do jazdy
    prosto. Ale jak już wjadę na rondo, to żeby pojechać prosto muszę
    ZMIENIĆ PAS. Jeśli pojadę zgodnie z wymalowanymi pasami, to skręcę w
    prawo - a przecież tego mi zrobić nie wolno, bo wjeżdżałem z pasa do
    jazdy wyłącznie prosto. Co gorsza, po prawej mam samochód, ktory ma
    prawo jechać prosto...

    MJ