  • 41. Data: 2011-10-11 13:01:56
    Temat: Re: [DC] Podziwiam GDDKiA za Raszyn - poważnie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 12:57:10 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Próbowałeś zrozumieć skąd nagłe zwolnienie z 50 d o20 km/h?
    > Powiem Ci w tajemnicy - debile z PRAWEGO pasa przestali wpuszczać
    > cfaniaków z lewego.

    Jak się zaczęli ryć po 2-3 auta na jedno z prawego to całkiem słusznie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2011-10-11 13:06:02
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Próbowałeś zrozumieć skąd nagłe zwolnienie z 50 d o20 km/h?
    > Powiem Ci w tajemnicy - debile z PRAWEGO pasa przestali wpuszczać
    > cfaniaków z lewego.

    Yhy, Yhy, Yhy ;)
    Nikomu nie zdradzę tej tajemnicy.

  • 43. Data: 2011-10-11 13:09:38
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > O to, czego nie jesteś w stanie ogarnąć, że na długości jednego tira
    > mieszczą się trzy osobówki,

    Zrozumiałem...nie masz pojęcia jak działa zamek.

    EOT

  • 44. Data: 2011-10-11 13:11:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 13:09:38 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

    > Zrozumiałem...nie masz pojęcia jak działa zamek.

    W twoich zamkach błyskawicznych masz z jednej strony jeden duży ząbek i
    trzy małe z drugiej strony? Serio? Nie jest ci za zimno w zimie?

  • 45. Data: 2011-10-11 13:18:09
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    > Moja? Moja jest prosta, taka jak zawsze - jeden z jednego pasa, drugi
    > drugiego.

    I koniec tematu!

    > Ale to oznacza, że czasem trzeba zostawić trochę miejsca, zwłaszcza
    > jak
    > ruch ma być płynny.

    Miejsca na co? Zeby ci co stoją jak lemingi w prawym poczuli się
    dowartościowani, bo oni znają lokalną zależnośc i są the best ponieważ
    już 2 godziny wcześniej ustawili się na "jedynie właściwym" pasie?

    >I niekoniecznie oznacza konieczność wyprzedzania.

    Waldemar zacznij wyprzedzać - korki będą krótsze!

    > Powiem więcej - jeżeli nie ma jakiegoś zjazdu w bok tuż przed miejscem
    > zamka, to wyprzedzać się nie da. A nawet jak się da, to nie powinno
    > się
    > (wspomniana sytuacja 10 tirów na jednym, 10 osobówek na drugim)

    O co Ci chodzi? Co Ty z tymi Tirami ciągle? Z prawego jedzie Tir,
    następny wpuszcza osobówkę, następnie Tir i znów osobówka...Chłopie to
    się dzieje i tak się da...niestety mam wrażenie, że przez takich jak Ty
    i podobnie myslących zawsze znajdzie się jakiś pierdolnięty, który
    zablokuje lewy pas.

  • 46. Data: 2011-10-11 13:21:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 13:18:09 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

> [...]

    > się dzieje i tak się da...niestety mam wrażenie, że przez takich jak Ty
    > i podobnie myslących zawsze znajdzie się jakiś pierdolnięty, który

    bo one wyprzedziły, więc na jednej długości tira są 2-3 osobówki. Wjeżdża
    jeden tir, jedna osobówka, jeden tir, jedna osobówka. Po przejeździe 5
    tirów (i 5 osobówek) na lewym pasie zostaje kolejka 5 osobówek.Będą tak
    pokornie czekały? Czy może się wryją?
    Zdecyduj sie w końcu co promujesz, bo póki co to lekką schizofrenią
    zajeżdża.

  • 47. Data: 2011-10-11 13:25:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Waldek Godel

> [...]
    > osobówek.Będą tak pokornie czekały? Czy może się wryją? Zdecyduj sie w
    > końcu co promujesz, bo póki co to lekką schizofrenią zajeżdża.

    ROTFL! :D

  • 48. Data: 2011-10-11 13:26:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-11, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > pokornie czekały? Czy może się wryją?
    > Zdecyduj sie w końcu co promujesz, bo póki co to lekką schizofrenią

    Najwyrazniej przerasta Cie rzeczywistosc drogowa albo jestes kierowca
    ale w NFS. Jak bedzie lepiej - dwa rzedy + zamek czy jeden dlugi rzad
    blokujacy dalsza okolice? Nie wspominajac o sierotach w korkach ktore
    robia sobie 100m do poprzedzajacego zeby wygodnie podjezdzac bo przeciez
    i tak jest korek.

    --
    Artur

  • 49. Data: 2011-10-11 13:30:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

> [...]
    > tak
    > pokornie czekały? Czy może się wryją?
    > Zdecyduj sie w końcu co promujesz, bo póki co to lekką schizofrenią

    To Ty na siłę stworzyłeś sytuację w której na prawym pasie stoją same
    ciężarówki. To jakiś nowy obyczaj jest? Chcesz udowodnić, że prawy pas
    będzie miał 3km długości bo stoją na nim Tiry a prawy 200m bo jadą po
    nim osobówki? Może i masz rację, ale co w sytuacji gdy osobówki pokornie
    pojadą prawym pasem "wymieszane" z Tirami? Prawy korek będzie miał wtedy
    5km a lewy będzie...tfu przecież lewego nie będzie - kawał pustego
    asfaltu.
    To jakiś no

  • 50. Data: 2011-10-11 13:32:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 11:26:50 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

> [...]
    > blokujacy dalsza okolice? Nie wspominajac o sierotach w korkach ktore
    > robia sobie 100m do poprzedzajacego zeby wygodnie podjezdzac bo przeciez

    Najlepiej będzie, jak kierowcy zaczną myśleć. Zamiast kokodżambo i do
    przodu, obejrzeć sytuację obok siebie. Nie "którego frajera wyprzedzić"
    tylko "jak razem wjedziemy na zwężkę. Jeżeli jestem drugą osobówką obok
    tira, to jest jakby oczywiste, że najlepiej jest wcześniej zwolnić, aby
    kilkadziesiąt metrów przed zwężką być już na wysokości przerwy ZA tym
    tirem, w którą powinienem wjechać. Kolejny pojazd za nim, zamiast dostawać
    piany, będzie już widział, że się nie ryje, tylko sie ustawiam do zamka
    błyskawicznego, wtedy jest znacznie łatwiej być wpuszczonym. Co więcej -
    ani jeden, ani drugi pas nie musi mocno zwalniać, caly korek może się
    ruszać stosunkowo szybko (jak na korek, czyli 30-40 km/h w idealnych
    warunkach o ile można o takich mowić w przypadku korka)
    Jeżeli za mną jest osobówka, to też powinna ustawić się na wysokości
    kolejnej przerwy między autami, a nie ryć się za wszelką cenę w przerwę
    przede mną - bo to nie ma nic wspólnego z korkiem. I nigdy nie będzie mieć.